Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:55:08 GMT

خانه تاریخی ٰبزرگمهری ٰ بروجرد واگذار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۹۷۳

خانه تاریخی ٰبزرگمهری ٰ بروجرد واگذار می‌شود

سید امین قاسمی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این اقدام با موافقت صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی کشور، در راستای حفاظت از آثار تاریخی و بهره‌برداری متناسب با معماری ابنیه تاریخی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی، انجام می شود.

قاسمی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت صندوق توسعه صنایع دستی و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به آدرس chre.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir از شرایط خصوصی مزایده این بنای تاریخی مطلع شوند.

وی اظهار داشت: خانه قدیمی بزرگمهر مربوط به دوره قاجار است و در بافت تاریخی شهر بروجرد قرار دارد.

بیش از پنج هزار اثر تاریخی در لرستان وجود دارد که تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ اثر در فهرست ملی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها بروجرد خرم آباد میراث فرهنگی لرستان بنای تاریخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد خرم آباد میراث فرهنگی لرستان بنای تاریخی بروجرد خرم آباد میراث فرهنگی لرستان بنای تاریخی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیماران اس ام‌ای از صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ محمد اسماعیل کاملی افزود: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به اس ام‌ای درصورتی که اطلاعات بیمار در سامانه بیماری‌های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره مند می‌شوند. ­ مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران گفت: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه‌های منتخب از مزایای صندوق بهره مند می‌شوند.   وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE۱, SMA TYPE۲,­SMA TYPE۳ از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره مند می‌شوند. ­ کاملی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می‌توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تایید در کمیته‌های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره‌مند شوند. ­وی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذیصلاح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تاریخی‌ترین بنای فلاورجان
  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری بروجرد
  • اِسپیَ مزگتِ؛ مسجدی رها شده در جنگل‌های گیلان
  • بلقیس پربازدید‌ترین اثر تاریخی خراسان‌شمالی در ایام نوروز
  • بازدید ۳۵۰۰ گردشگر از دومین بنای خشتی و گلی ایران
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • بهره مندی بیماران اس ام‌ای از صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بنای تاریخی کاخ موزه باغچه جوق ماکو پذیرای گردشگران
  • خانه زعیم اولین خانه تاریخی قزوین + فیلم