Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس در این مراسم گفت: بسته‌های معیشتی این مرحله توسط این نهاد انقلابی و با مشارکت نیکوکاران شهرستان تهیه شده است.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور افزود: در این مرحله خانوارهای نیازمند ساکن محلات کمتر توسعه یافته و تحت پوشش طرح شهید شوستری به کمک پایگاه‌های بسیج، هیات امنا و امام جماعت مساجد شناسایی و از این کمک‌ها برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه در گنبدکاووس، گفت: ارزش هر بسته معیشتی در این مرحله شامل برنج، روغن، رب گوجه، قند و حبوبات، سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

به گفته قاسم‌پور؛ علاوه بر این بسته‌هایی معیشتی، ۶۰۰ بسته نوشت افزار، پنج هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز نیز بین نیازمندان آسیب دیده از کرونای گنبدکاووس توزیع می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: تلاش برای کاهش آلام مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر در شرایط فشار اقتصادی ناشی از تحریم‌ و شیوع کرونا با اعتبارات دولتی و مشارکت نیکوکاران در قالب کمک‌های مومنانه انجام می شود.

احسان مکتبی افزود: در هر شهرستان گلستان، ناحیه مقاومت بسیج با هماهنگی فرمانداری‌ها برای جمع آوری کمک‌های مردم و توزیع آن بین اقشار آسیب پذیر برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند.

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم کمک‌های مومنانه را از مصادیق مردمی بودن جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم فهیم ایران هنگام بروز حوادث و مشکلاتی مانند شیوع کرونا در کنار همنوعان نیازمند و آسیب پذیر خود هستند.

بسته‌های معیشتی تهیه شده توسط نیکوکاران گنبدکاووس در محلات سیدآباد و ۱۷ شهریور شرقی این شهر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلستان همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلستان همدلی گنبدکاووس ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلستان همدلی اخبار کنکور کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

شهردار محمودآباد گفت: دومین جشنواره استانی فرهنگی و هنری طنزواره «میرماه» به میزبانی محمودآباد آغاز شد.

مهدی اختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی طنزواره میرماه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پس از استقبال هنرمندان مازندران به میزبانی محمودآباد از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تا روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ادامه دارد، افزود: در این دوره این رقابت‌ها در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و استندآپ کمدی در حال برگزاری است و شهرداری محمودآباد با رویکرد حمایت از هنرمندان مازندرانی میزبانی برگزاری طنزواره را برعهده گرفته است.

شهردار محمودآباد ادامه داد: سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرایم اینترنتی و خطرها و پیامدهای احتمالی آن است.

اختیاری خاطرنشان کرد: امسال با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز، بخش استندآپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم.

کد خبر 745575

دیگر خبرها

  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • سرشماری بهاره قرقاول در گلستان آغاز شد
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • آغاز سرشماری بهاره قرقاول در گلستان
  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور