Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:22:54 GMT

۳۷۷ خانه به مددجویان کمیته امداد بوشهر تحویل شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۱۰۵

۳۷۷ خانه به مددجویان کمیته امداد بوشهر تحویل شد

احمد لطفی روز چهارشنبه در حاشیه واگذاری این واحدهای مسکونی در گفت وگو با ایرنا افزود: این واحدهای مسکونی توسط بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر در ۱۵۰ روستا ساخته شده‌است و هر یک ۵۰ مترمربع زیربنا دارند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد این واحدها به خانواده‌های بی سرپرست واگذار شده‌است ادامه داد: در مجموع برای ساخت این واحدهای مسکونی ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی اظهار کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی از ظرفیت پایگاه مقاومت بسیج در قالب نیروهای جهادی استفاده شد.

وی اضافه کرد: از سال ۹۵ تاکنون یکهزار و ۳۵۰ واحد مسکونی با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان بوشهر احداث و به آنان تحویل شده‌است.

برچسب‌ها بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی سازمان بسیج سازندگی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی سازمان بسیج سازندگی مسکن بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی سازمان بسیج سازندگی مسکن اخبار کنکور واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند

اندیشکدهٔ بنیاد رزولوشن (The Resolution Foundation) اعلام کرد که بحران مسکن در بریتانیا موضوع مهم و مؤثر در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ این کشور خواهد بود.

به گزارش یورونیوز، این بنیاد که چشم‌انداز سه ماهه خود را از بازار مسکن بریتانیا منتشر کرده، وضعیت خانه‌ها در این کشور را از لحاظ قیمت بالا، اندازه کوچک، قدیمی بودن و مصرف بالای انرژی مورد انتقاد قرار داده است.

این اندیشکده در گزارش خود که از داده‌های «سازمان توسعه و همکاری اقتصادی» برای مقایسه وضعیت مسکن بریتانیا با اقتصادهای مشابه استفاده کرده است، اعلام کرد: «وقتی صحبت از مسکن در بریتانیا می‌شود، خانوارها از نظر کمیت و کیفیت محصول پایین‌تری دریافت می‌کنند.»

خانه‌ها در بریتانیا نسبت به بسیاری از اقتصادهای توسعه‌یافته دیگر مانند فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکا و تایوان، فضای کمتری برای هر نفر دارد.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که سهم هر نفر از فضای خانه‌های بریتانیا حتی نسبت به مناطق مرکزی شهر نیویورک نیز کمتر است.

بنیاد رزولوشن اعلام کرد که خانه‌های افراد شاغل در بریتانیا نسبت به «بیشتر» کشورهای اروپایی دورتر از محل کار آن‌ها قرار دارد. همچنین بنا بر اعلام بنیاد رزولوشن، علیرغم برنامه دولت بریتانیا برای دستیابی به انتشار خالص کربن صفر تا سال ۲۰۵۰، خانه‌ها در این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته، قدیمی‌تر و کمتر عایق‌بندی شده‌اند.

بحران مسکن در بریتانیا که مدت‌هاست به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی این کشور محسوب می‌شود، با کمبود مسکن ارزان‌قیمت، افزایش اجاره بها و قیمت خانه‌ها آغاز شد.

همچنین بحران هزینه‌های زندگی در بریتانیا امکان خانه‌دار شدن بریتانیایی‌ها را دشوار کرده است.

بریتانیا در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ انتخابات سراسری برگزار خواهد کرد که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، حزب کارگر، حزب اصلی اپوزیسیون نسبت به محافظه‌کاران حاکم به رهبری ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور در موقعیت بهتری قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی