Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی سودجو در امر احتکار کالا در سطح شهرستان کاشمر فعالیت دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از بررسی خبر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به مکان مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از این انبار ارزاق عمومی شامل ۲ تن برنج، حبوبات یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم، مواد شوینده و شیرخشک احتکارشده به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و در این زمینه یک نفر را به مراجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده نیروی انتظامی کاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای برخورد قانونی با احتکارکنندگان از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام//م. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق قاچاق کالا و ارز کشف کالای احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان پر تلاش استان توانستند در ۲۴ ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی، ۲ دستگاه خودروی تریلی حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

سردار محمد احمدی افزود: مرزبانان در بازرسی از بار این ۲ دستگاه تریلی، انواع واکسن، آمپول، قرص، روغن نباتی، سموم کشاورزی، بذر آفتابگردان و  فرآورده‌های سوختی شامل بنزین و گازوئیل را کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش ۱۱ میلیارد ریالی محموله مکشوفه، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۴ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو تریلر نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی بیان داشت: مرزبانی برای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق کالا عزم جدی دارد و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تردد غیر مجاز و تجاوز مرزی اقدامات گسترده‌ای در سطح نوار مرزی انجام می‌دهد و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی، بر نوار مرز بطور کامل اشرافیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی