Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز  از هفته پیش فروشگاه‌های زنجیره‌ای «کوکس» فروش این ماسک‌های دست‌دوز را از هفته پیش با هدف شاد کردن مردم و بالا بردن فروش در صنعت مد که پاندمی کرونا باعث رکود آن شده است، آغاز کرده‌اند.

آزوسا کاجیتکا، مسئول بخش ماسک در فروشگاه این شرکت در نزدیکی ایستگاه توکیو می‌گوید: «همه به علت کروناویروس احساس افسردگی می‌کنند و نگاه کردن به ماسک‌های پر زرق و برق می‌تواند روحیه افراد را بهتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او می‌افزاید: «صنعت جواهر و پارچه به علت کروناویروس دچار رکود شده‌اند و ما این کار را به عنوان بخشی از طرحی برای کمک به احیای ژاپن انجام می‌دهیم.»

شرکت کوکس که بخشی از گروه فروشگاهی آئون است، از ماه سپتامبر (شهریور) به صورت آنلاین و در شش فروشگاه بیش از ۲۰۰ نوع ماسک را که قیمت‌هایشان از ۵۰۰ ین شروع می‌شود، آغاز کرده است.

برخی از بازدیدکنندگان از فروشگاه ماسک می‌گویند ماسک‌های یک میلیون ینی برایشان بیش از حد گران باشد.

میتسو کانکوی ۶۶ ساله می‌گوید: «اگر یکی از این ماسک‌ها را بزنم، باید مد لباسی بپوشم که با آنها تطابق داشته باشد. بنابراین فکر کنم استفاده از آنها یکی کمی مشکل باشد.»

البته این ماسک‌های ژاپنی هنوز فاصله زیادی با گران‌ترین ماسک‌های جهان دارند. گران‌ترین ماسک جهان یک ماسک ۱.۵ میلیون دلاری است کبا طلای ۱۸ عیار تزئین شده است.

زیبا و شیک: ماسک-دستمال گردن‌ ۱۸۵ دلاری بلژیکی برای دوران کرونا کد خبر 567817 برچسب‌ها كروناويروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زدن برچسب تحریم بر روی کالاهای اسرائیلی در دوبلین + فیلم

هجوم گروهی از مردم ایرلند به یک فروشگاه در دوبلین برای زدن برچسب «تحریم» بر روی کالاهای اسرائیلی این فروشگاه را مشاهده می کنید.

این اقدام بعد از آن رخ داد که مدیر و نگهبان این فروشگاه با یک زن حامی فلسطین که بر روی کالاهای ساخت اسرائیل برچسب زده بود برخورد خشنی انجام دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • رقابت جدی‌تر ایلان ماسک با ChatGPT؛ نسخه پیشرفته‌تر چت‌بات Grok معرفی شد
  • زدن برچسب تحریم بر روی کالاهای اسرائیلی در دوبلین + فیلم
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی