Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، از آنجا که مدت اندکی تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ باقی‌مانده و با موج شدیدتری از بیماری کرونا مواجه هستیم، مراقبت‌های پزشکی از اعضای تیم به بالاترین حد خود می‌رسد.

حفاظت از تک تک اعضای تیم جزو اولویت‌های اصلی و اساسی کارگروه آسیایی باشگاه پرسپولیس قرار دارد و از این‌رو، از هواداران درخواست داریم از حضور در فرودگاه مهرآباد یا فرودگاه اهواز و حتی هتل محل اقامت تیم اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است در این مدت زمان اندک، حفاظت از سلامتی بازیکنان و اعضای تیم، برای باشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین خاطر مراسم بدرقه یا استقبال برگزار نمی‌شود.

کاروان پرسپولیس با توجه کامل به مسائل بهداشتی در راستای مقابله با پاندمی کووید۱۹ و فاصله‌گذاری اجتماعی عصر امروز، تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1081936 برچسب‌ها پرسپولیس تهران هواداران پرسپولیس کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا پرسپولیس تهران هواداران پرسپولیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران آلومینیوم اراک زودتر از بازی با پرسپولیس ظرفیت ورزشگاه خانگی خود را در دیدار مقابل استقلال تکمیل کردند و با وجود اینکه آبی پوشان هم هواداران خاص خود را داشتند، اما اراکی‌ها جو خوبی در استادیوم شکل دادند.

هواداران آلومینیوم با پرچم‌های بزرگی که این باشگاه دراختیارشان گذاشته بود و دودهای سبز و سفید رنگ، زیبایی خاصی به استادیوم امام خمینی (ره) اراک دادند و مشغول تشویق تیم محبوب خود بودند.

تصاویر عقاب صحرایی و همچنین عقاب دم سفید دریایی که بزرگترین عقاب ایران شناخته می‌شود و هر دو در تالاب شهر اراک هستند، روی پرچم‌های سبز و مشکی رنگ آلومینیوم درج شده بود تا فضاسازی زیبایی روی سکوها شکل بگیرد.

آلومینیومی‌ها در شرایطی که امیدوار بودند مثل دیدار برابر پرسپولیس، بعد از مسابقه مقابل استقلال هم جشن بگیرند، پس از سوت پایان بازی شاگردان سید مجتبی حسینی را تشویق کردند و از عملکردشان رضایت داشتند.

عکس: میثم میرزایی

دیگر خبرها

  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • تمرین پرسپولیس با یک میهمان ویژه
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)