Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورزش سه، ارلینگ هالند با زدن دو گل در جریان پیروزی 3-0 دورتموند مقابل کلوب بروژ بلژیک بار دیگر مرد اول زردپوشان آلمانی بود. این دو گل پانزدهمین و شانزدهمین گل او در لیگ قهرمانان بود. شانزده گل تنها در دوازده بازی در این لیگ بزرگ.

اما درست مثل روز شنبه در بازی دورتموند با هرتابرلین که با چهار گل هالند همراه بود اما لوسین فاوره سرمربی او در دقایق پایانی بازی ستاره نروژی اش را بیرون کشید در بازی دیشب مقابل بروژ این اتفاق عیناً تکرار شد و هالند در 10 دقیقه پایانی از بازی بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی مقابل هرتا وقتی هالند در دقایق پایانی تعویض شد او چند ثانیه در کنار زمین با فاور در حال صحبت بود و به نظر می‌رسید این دو نفر بر سر تعداد گلهای او در زمین اختلاف دارند. به نظر می‌رسید سرمربی سوئیسی دورتموند به ستاره اش می گفته که در جریان بازی سه گل به ثمر رسانده ولی هالند با انگشتهای خود عدد چهار را نشان داده و اصرار داشت که به هرتا چهار گل زده است.

 

 

این بار اما نوبت فاور بود که گلهای هالند را به دقت بشمارد و در زمان بیرون آمدن ستاره نروژی انگشت‌هایش را به نشانه عدد 2 به او نشان بدهد.

 

سباستین کهل از اعضای کادر فنی دورتموند که مسئول روابط بازیکنان و باشگاه است درحالیکه در کنار خط ایستاده بود و حرکت لوسین فاور در مقابل هالند را می‌دید سعی کرد از این فرصت برای شوخی کردن با ستاره نروژی و سرمربی تیمش استفاده کند. او در حالیکه انگشت‌هایش را به آنها نشان می‌داد با لبخندی بر لب از فاور و هالند پرسید: " دو؟ سه؟ یا دو؟ این بار بالاخره چند گل زد؟ "

 

 

سباستین کهل در پایان بازی در مقابل خبرنگاران با سوالهای زیادی درباره این حرکت لوسین فاور و هالند مواجه شده و در پاسخ گفت: " مساله امروز به هفته پیش برمی گشت. هالند امروز دوباره گل زد و برای ما بازیکن خیلی مهمی بود. برای همین بود که ما همه خوشحال بودیم. هالند متوجه شوخی بود و ما هیچ مساله ای نداشتیم".

 

 

 

 

 

 

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس