Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:02:39 GMT

رونالدو لباس نداد چون نگذاشتم دریبل بزند(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۳۸۵

رونالدو لباس نداد چون نگذاشتم دریبل بزند(عکس)

بازیکن مجارستانی فرنتس واروش می‌گوید کریستیانو رونالدو روز 4 نوامبر به دلیل اینکه در بازی رفت یوونتوس و فرنتس واروش گل نزده بود پیراهنش را با او عوض نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی دیشب یوونتوس مقابل فرنتس واروش در شهر تورین صحبتهای یک بازیکن این تیم مجارستانی درباره رفتار رونالدو در بازی رفت دو تیم خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارسل هایتسر ستاره فرنتس واروش مدعی شد در بازی اول دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که روز 4 نوامبر برگزار شد وقتی در پایان بازی به سراغ رونالدو رفته تا پیراهنش را با او عوض کند رونالدو از اینکه نتوانسته بوده در بازی گل بزند آنقدر عصبانی بوده که درخواست او را رد کرده است.

 

 

در آن بازی که در شهر بوداپست برگزار شد یوونتوس موفق شد حریف مجار را 4-1 شکست دهد. آلوارو موراتا 2 گل و پائولو دیبالا 1 گل برای یووه زدند و لاشا دوالی بازیکن مجارستانی هم یک گل به خودی زد تا در نهایت یوونتوس به راحتی به پیروزی برسد. رونالدو در این بازی هر چه تلاش کرد نتوانست به گل برسد.

 

هایستر بازیکن فرنتس واروش با یادآوری خاطره اش از آن بازی گفت: " وقتی به سراغ رونالدو رفتم به نظرم خیلی عصبانی و خشمگین بود. وقتی از او پرسید که حاضر است پیراهنش را با من عوض کند یا نه با حرکت دست و چهره عصبانی اشاره کرد که دور بشوم. فکر کنم علت عصبانیتش این بود که به ما گل نزده بود. یا شاید هم علتش این بود که وقتی می خواست من را دریبل بزند توپ را از او گرفته بودم و این عصبانی اش کرده بود".

 

بازیکن فرنتس واروش در ادامه صحبتهایش گفت: " از صحنه ای که نگذاشتم رونالدو دریبلم کند و توپ را از او گرفتم یک عکس گرفته شده که آن را در اینستاگرام خودم منتشر کردم. این بهترین تجربه زندگی من بود".

 

رونالدو در آن بازی بعد از مثبت شدن تست کرونایش و مدتی در قرنطینه سپری کردن دومین بازی اش برای یووه را پشت سر می گذاشت و در پایان بازی گفته می شد در زمین سنگین راه می رفته و نمی توانسته مثل همیشه به راحتی بدود. همین باعث شد شوخی های زیادی با او در شبکه های اجتماعی صورت بگیرد.

 

 

شوخی با رونالدو بعد از بازی: کریستیانو رونالدو – سلطان پرسینگ

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو فرنتس واروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد

آفتاب‌‌نیوز :

در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویرا خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه‌ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است، اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

 مسی یا رونالدو؟

مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی اوست.

 لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟

سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

 قهرمانی لیگ یا برد دربی؟

قهرمانی لیگ.

 گواردیولا یا کلوپ؟

کلوپ.

 تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟

میکس.

 بازیکن جوان یا باتجربه؟

بازیکن خوب.

 آزادی یا ماراکانا؟

ماراکانا.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟