Web Analytics Made Easy - Statcounter

به احتمال فراوان رشید مظاهری در دیدار مقابل ماشین سازی برای استقلال به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از شکست تلخ مقابل فولاد، حواشی فراوانی برای آبی ها به وجود آمد که ممکن است اتفاقات آن دیدار در چند روز آتی دامن سرمربی تیم را نیز بگیرد اما آبی ها برای فراموشی آن مسابقه، امروز تنها برای کسب پیروزی به میدان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در حالی باید در برابر ماشین سازی به میدان برود که با توجه به بازی نه چندان خوب شاگردان فکری در اهواز، انتظار می رود سرمربی آبی ها در دیدار مقابل حریف تبریزی دست به تغییرات گسترده ای در ترکیب تیمش بزند که یکی از آنها، قفس توری استقلال و جانشینی رشید مظاهری به جای حسینی است .

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، خریدهای جدید در دیدار نخست برابر مس رفسنجان به میدان نرفتند ولی در دیدار مقابل فولاد، دست محمود فکری برای استفاده از بازیکنان جدیدش باز بود هر چند که حضور آنها در زمین خیلی برای او خوش یمن نبود.

به همین دلیل به نظر می رسد فکری امروز در ترکیب تیمش دست به چند تغییر گسترده بزند و از بازیکنان جدیدش استفاده کند که احتمال می رود یکی از آنها رشید مظاهری باشد که تا روز مسابقه با فولاد گفته می شد قرار است او درون دروازه قرار بگیرد.

رشید مظاهری که با جار و جنجال فراوان از تراکتور به استقلال آمد، توانست در پرونده شکایت آن باشگاه تبریزی از خودش، برنده شود و اکنون با آسودگی و فراغ بال می تواند برای آبی ها به میدان برود.

در دیدار مقابل فولاد دروازه حسینی ۲ بار باز شد و روی این گل ها مقصر نبود ولی از روز پیوستن رشید مظاهری به استقلال، هواداران این تیم در انتظار حضور این سنگربان تیم ملی درون دروازه تیمشان هستند و احتمال می رود در دیدار امروز این انتظار پایان یابد.

به هر حال تصمیم نهایی را در مورد حضور مظاهری یا حسینی در دیدار امروز مقابل ماشین سازی را محمود فکری می گیرد ولی شواهد و قرائن اینگونه نشان می دهند که فکری اعتماد زیادی به مظاهری دارد و شانس بازی کردن او در دیدار امروز بالاست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امروز شاهد حضور جذاب ترین خرید تابستانی استقلالی ها در درون دروازه این تیم خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی رشید مظاهری استقلال تهران رشید مظاهری ماشین سازی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی دیدار مقابل رشید مظاهری ماشین سازی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان از لیست استقلال خط خورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام لیست 20 نفره استقلال برای دیدار امروز آرمین سهرابیان در بین نفرات ابی پوشان دیده نمی شود.

سهرابیان در بازی گدذشته استقلال محروم بود اما برای مسابقه امروز حتی در بین نفرات ذخیره هم دیده نمی شود.

دیدار دو تیم استقلال و شمس آذر از ساعت 18 آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال