Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیبه بامری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در راستای بهبود معیشیت مردم در مناطق محروم و دور افتاده جنوب سیستان‌وبلوچستان این میزان طرح را افتتاح کرد.

وی افزود: تسهیلات این طرح‌ها از طریق بانک‌های عامل قرض الحسنه مهر و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان شهرستان بمپور پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بنیاد برکت در بمپور گفت: این طرح‌ها در روستاهای خیرآباد،نوکجوب،ریکپوت،مچ قاسم و حسین آباد برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰۰نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: خیاطی،پرورش مرغ‌های گوشتی،سوپرمارکت، خرازی، پرورش قارچ دلمه‌ای و مشاغل خانگی از جمله طرح‌های اشتغالزایی افتتاح شده در بمپور بود.

زینب علم بخشدار مرکزی بمپور از آغاز عملیات اشتغالزایی در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و گفت: دهیاران نسبت به شناسایی افراد توانمند جهت اشتغالزایی گام‌های استواری برداشته‌اند بطوریکه هم‌اینک با همکاری بنیاد برکت شاهد ایجاد شغل‌های زیادی برای افراد جویای کار در روستاها هستیم.

به گزارش ایرنا بمپور در ۲۵ کیلومتری ایرانشهر و این شهرستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان‌وبلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان اشتغال زایی بنیاد برکت بمپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اشتغال زایی بنیاد برکت بمپور سیستان و بلوچستان اشتغال زایی بنیاد برکت بمپور اخبار کنکور بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری