Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۸ نفر با علائم مشکوک به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۰ نفر بستری شدند.

او افزود: با جانباختن ۹ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمارجان باختگان از ابتلا به این بیماری دراستان به ۵۹۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قرنطینه خانگی بیماران کرونایی یکی از اهداف طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی

شیرانی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، همچنین جواب آزمایش ابتلای ۲۰ بیمار کرونایی مثبت شد و تعداد بستری‌های مثبت به ۲۵۷ نفر رسید که وضعیت ۶۳ نفر از این تعداد بیمار کرونایی وخیم و در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری

قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • سندروم پس از کرونا چیست؟