Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@09:25:13 GMT

عبور جان باختگان کرونا در کشور از ۴۶ هزار نفر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۵۲۲

عبور جان باختگان کرونا در کشور از ۴۶ هزار نفر

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۴۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۵ آذر۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۷۰ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹۴ هزار و ۳۸۵ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه با فوت ۴۶۹ بیمار کووید۱۹در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسید.

لاری افزود: تا کنون ۶۲۵ هزار و ۶۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۵۸۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون پنج میلیون و ۹۱۳ هزار و ۲۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: کووید 19 ، ویروس کرونا ، محدودیت های کرونایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کووید 19 ویروس کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان به صورت سر زده از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.
وی پس از گفتگو با کادر درمان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و شنیدن صحبت‌های همراهان بیماران، خواستار تشکیل هیأتی با حضور بازرسان استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.
بهرام نیا در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و افزود: در بازدید امروز، مردم گلایه‌مندی‌هایی داشتند که دستور بررسی کامل و دقیق رفع مشکلات موجود صادر شد. 
وی تصریح کرد: قبل از شروع سال نو به رییس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیماران، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز آن‌ها در خود بیمارستان تهیه شود.
استاندار ایلام تشریح کرد: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی‌های میدان‌های ارغوان و قرآن شهر ایلام و نیز وضعیت خدماتی، تنظیف و امکانات آن‌ها بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین / بارش در محورهای کرمان و خراسان جنوبی
  • ۵۸۵ نفر جان باختگان تصادفات نوروزی تا نهم فروردین 03
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • جان باختگان تصادفات جاده ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید