Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@12:25:51 GMT

لغو صدور ویزا برای شهروندان ایرانی در امارات

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۵۴۲

لغو صدور ویزا برای شهروندان ایرانی در امارات

امارات صدور ویزا برای شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر را متوقف کرد.

به گزارش ایمنا، امارات عربی متحده صدور ویزا برای شهروندان ۱۳ کشور مانند ایران، سوریه و سومالی را متوقف کرده است.

درخواست‌های ویزای اشتغال و بازدید برای شهروندان ۱۳ کشور از جمله افغانستان، لیبی و یمن تعلیق شده است.

این قانون برای شهروندان الجزایر، کنیا، عراق، لبنان، پاکستان، تونس و ترکیه نیز اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه در این باره گفت: به نظر می‌رسد این تصمیم کوتاه مدت است.

منبع: ایلنا

کد خبر 457631

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امارات امارات متحده عربی صدور ويزا ویزای امارات ویزا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هشدار هواشناسی برای شهرهای مختلف کشور

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از صدور سه هشدار هواشناسی خبر داد و گفت: هشدار سطح نارنجی برای نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌غرب، تداوم فعالیت سامانه قدیم در نیمه‌شرقی است که از امروز شروع و تا فردا ۱۰ فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر برف، در نقاط گرمسیر با رعدوبرق، وزش بادشدید، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد تگرگ، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه  از جمله مخاطرات اين  هشدار هواشناسی است.

ضیائیان اظهار کرد: لرستان، مرکزی، اصفهان، یزد، ارتفاعات مازندران، جنوب خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال فارس، شمال غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان  از جمله  شهرهای است که‌ درگیر این سامانه بارشی می شوند.

او گفت:احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، مه، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال و محصولات کشاورزی وجود دارد.

او گفت: هشدارسطح زرد برای افزایش گرادیان فشاری طی فردا صادر شده  که براثر این سامانه شاهد وزش باد شدید و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک خواهیم بود.

وی افزود: بوشهر،کرمانشاه، ایلام، شمال اصفهان، شرق سمنان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان از جمله  استان های درگیر این سامانه است.

ضیائیان گفت: افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا هشدار دیگری است که طی امروز و فردا رخ می دهد و در این مدت افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه‌ای تا ۳۲ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج در سواحل تا ۱.۷ متر و دور از ساحل بیش از ۱.۷ متر می رسد.

وی گفت: مناطق ساحلی و دور از ساحل جنوب استان بوشهر و استان هرمزگان، در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز درگیر این وزش باد می شوند و  خطر غرق‌شدن شناگران، پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در تردد‌ها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک، قایق‌های صیادی و نیمه سنگین، اختلال در فعالیت سکو‌های نفتی وجود دارد.

توصیه: منع شنا، منع فعالیت‌های تفریحی و شیلاتی، اجتناب از تردد شناور‌های سبک و نیمه سنگین، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکو‌های نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • صدور سه هشدار هواشناسی برای شهرهای مختلف کشور
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • صدور ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار کالا از گمرکات آذربایجان‌غربی