Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با طراحی و اجرای طرح موسوم به ۳۰۷۰ که شامل ارائه غیرحضوری ۳۰ نوع خدمت بیمه‌ای است، در حال کاهش مراجعات حضوری شهروندان به مراکز زیرمجموعه این سازمان و کمک به حفظ فاصله اجتماعی و سلامت عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: چالش کاهش درآمدها یکی از مشکلات قابل پیش‌بینی در دوران کرونایی برای همه بخش‌ها از جمله سازمان تامین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: وقتی شیوع کرونا بر روی واحدهای صنفی اثر داشته و بسیاری از  این بنگاه‌ها دچار مشکل شده‎اند، بحث بیمه پردازی آنها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد که امری طبیعی است، بنابراین به صورت غیرمستقیم کرونا بر درآمدها سازمان تامین اجتماعی، اثر دارد. ما تا پایان آبان این کاهش درآمد و افزایش هزینه‌ها را توانسته‌ایم مدیریت کنیم و خوشبختانه فعلا کرونا مشکل حادی برای ما ایجاد نکرده است .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: برای رفع کاهش درآمد باید منتظر تصمیم‌ها و نحوه جبران این درآمدهای سازمان تامین اجتماعی باشیم.

او همچنین در ادامه گفت:از آغاز شیوع کرونا ۷۵ هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی بستری و درمان شده‌اند که تقریبا معادل ۳۰ درصد بستری‌های کل کشور است و اکنون نیز ۲۳۷۹ بیمار در مراکز تابعه این سازمان بستری هستند.

سالاری در توضیح برنامه‌های پیش روی سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: طرح ۳۰۷۰ که ارائه ۳۰ خدمت بیمه‌ای به شکل غیرحضوری برای کاهش ۷۰ میلیون مراجعه است، از مهمترین برنامه های ماست که در حال اجرا و تکمیل آن هستیم.

او در ادامه به کمک این سازمان به بیمارستان‌ها اشاره کرد و توضیح داد: به زودی ۲۰۰ عدد دستگاه ونتیلاتور خریداری و به بیمارستان ها تحویل داده می شود .سالاری همچنین گفت: در آذر امسال ۱۳۸ تخت به ظرفیت تخت های بیمارستان ها اضافه می شود که ۳۶ تخت آن از نوع ویژه و برای درمان بیماران مبتلا به کرونا ضروری است

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های خدمات رسان پای کار در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان لرستان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس و پلیس راه در ایام تعطیلات نوروزی با استقرار در جاده‌های مواصلاتی و ورودی شهر‌ها به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند.

با آغاز موج دوم سفر‌ها رئیس پلیس راه استان به رانندگان وسایل نقلیه متخلف هشدارداد.

سرهنگ زارعی گفت: تصادفات جرحی و فوتی، نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته، اما تصادفات خسارتی به ویژه واژگونی خودرو افزایش یافته است.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان هم گفت: تعطیلات نوروز امسال بیش از یکصد پایگاه فعال برای ارائه خدمات به مردم در جاد ه‌های استان مستقر شدند.

محسن آدینه وند از کاهش ۹ درصدی مأموریت‌ها و کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز از تردد بیش از پنج میلیون وسیله نقلیه، ایام نوروز در محور‌های لرستان خبرداد و گفت: ۸۰ گروه راهداری در قالب ۴۰۰ نیرو در این ایام به مردم خدمات ارائه کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حق بیمه کارگران در سال جاری چگونه محاسبه می‌شود؟
  • دستگاه‌های خدمات رسان پای کار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در ایام نوروز
  • کاهش ۶ درصدی ماموریتهای اورژانس کشور در ایلام نوروز
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟