Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -  رشد 37 درصدی پرتفوی و کاهش 1.4 درصدی نسبت خسارت از ویژگی های مهم فعالیت فنی بیمه آسیا در هفت ماهه نخست سال جاری است.

 به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در جلسه معارفه احمد دارابی سرپرست مدیریت پروژه توسعه امور فنی مناطق، با تبریک هفته بسیج به کلیه بسیجیان غیور کشور به ویژه اعضای بسیج پایگاه مقاومت بیمه آسیا، تاکید کرد: در شرایط دشوار اقتصادی ناشی از تحریم ها و شیوع بیماری کرونا، یکی از موثرترین راهبردها برای حل مشکلات، حرکت جهادی و تفکر بسیجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه این جلسه، گزارشی از فعالیت بیمه آسیا در هفت ماهه نخست امسال ارائه کرد و عملکرد فنی شرکت را در این مدت درخشان و بسیار امیدوارکننده خواند و رشد ۳۷ درصدی تولید و کاهش۱٫۴ درصدی نسبت خسارت بیمه آسیا را از ویژگی های مهم عملیات بیمه ای در این بازه زمانی توصیف کرد.

 نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه، به موضوع ایجاد مدیریت پروژه توسعه امور فنی مناطق اشاره کرد و هدف از این تصمیم را در راستای افزایش حدود اختیارات مناطق و تسریع در انجام کارها و کاهش چرخه اداری و در نهایت افزایش چابکی در شرکت عنوان نمود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن