Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هماهنگی اداره ارتباطات اقشاری آستان مقدس، در ایام میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) خادمین این بارگاه ملکوتی با خانواده شهید مدافع سلامت دکتر "محمد زارع"، دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران؛ جمعی از خادمین این بارگاه ملکوتی با در دست داشتن پرچم متبرک گنبد منور حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن حضور در مقابل منزل این شهید فداکار و پاسدار منزلت ایثار، بموازات دیدار با خانواده شهید، با اهداء لوح تقدیر، تندیس مزین به نام حضرت سیدالکریم(ع) و هدایای متبرکه، مقام والای این شهید را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و رئیس بیمارستان شهید لبافی نژاد تهران، مهرماه سال جاری بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در دانشگاه شهید بهشتی شهر کاشان به خاک سپرده شد.

شایان ذکر است، در طول هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)، خادمین این بارگاه ملکوتی با خانواده شش تن دیگر از شهدای مدافع سلامت، شهیدان دکتر موسی فتح آبادی، دکتر منوچهر حاجی آقایی شهرستانی، دکتر محمود ایروانی، دکتر حبیب الله پیروی، دکتر مهدی وریجی و شهیده پرستار، مهناز صالحی نکو دیدار و از ایشان تقدیر کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خادمین آستان مقدس مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برنامه سلامت خانواده در ۵ شهر استان اجرا می‌شود.
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • دیدار با خانواده شهید سلامت در تکاب
  • نقش تاثیر گذار طب ایرانی در سلامت خانواده
  • تخفیف یک هفته‌ای «اسب قاتلین» برای دانشجویان به مناسبت روز سعدی
  • کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد