Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران که به منظور رعایت مصوبه ستاد ملی کرونا به دو صورت حضوری و مجازی تشکیل شد، بحث و بررسی درخصوص راهکارهای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، در دستورکار قرار گرفت.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد،‌ راهکارهای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور دستورات لازم را به دستگاه های ذی ربط صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از وضعیت بهداشتی کشور در شرایط ایجاد محدودیت های جدید ارائه کرد.

تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی، بهسازی و ایمن نمودن اردوگاه های زندانیان

با تصمیم هیات وزیران و به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه، مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی، بازسازی، بهسازی، تجهیز و ایمنی‌سازی هفت اردوگاه زندانیان به سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اختصاص یافت.

بر اساس این تصمیم، سازمان مزبور موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام کار، گزارش عملکرد اعتبار  فوق را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

راهکارهای دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال

با توجه به رشد روزافزون جمعیت و رشد ساخت و ساز مسکن و توسعه اشتغال و لزوم کنترل و مدیریت مصرف گاز در کشور، هیات وزیران تصمیماتی را به منظور اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال (۱۶ آبان لغایت ۱۵ اسفند) اتخاذ کرد.

به موجب تصمیم دولت، مشترکان گاز طبیعی بخش خانگی که مصرف گاز آنها در دوره زمانی مذکور در هر سال، نسبت به دوره مشابه سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در میانگین دمای یکسان طول دوره صورتحساب، بیش از ۱۰ درصد کاهش یابد، مشمول تخفیف (پاداش صرفه جویی) معادل ۱۵ درصد گاز بهای صورتحساب دوره خواهند شد.

همچنین در صورت افزایش مصرف، مطابق مصوبه دولت و بر اساس درصدی که تعیین شده است، به میزان گازبهای آنها افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است،‌ افزایش مصرف گاز در ساختمان های اداری نیز مشمول این افزایش قیمت خواهد شد./پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با توجه به اینکه رییس‌جمهور در سفر سریلانکا است، به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و با حضور وزرا تشکیل شد.

وی با اشاره به مباحث اجرایی و موضوعات جاری مورد بحث و مصوبات در جلسه هیات دولت افزود: به منظور نظارت موثرتر بر بازار قانون، تعزیرات حکومتی لایحه اصلاحیه ارایه کرده بود که در کمیسیون حقوقی دولت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز هیات وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کرد تا برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود و به فرایندهای رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی سرعت داده شود؛ هم بتواند ضمانت اجرایی محکومیت‌ها و مجازات‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تقویت کند و هم نظارت مؤثرتری داشته باشد و هم اینکه احیاناً گرانفروشی و احتکار که از موارد تخلفات و جرایم تعزیرات است، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087510

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل