Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی رحمتی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم صنعت نفت آبادان افزود: در سه هفته نخست فوتبال تیمها در لیگ به دنبال شناخت یکدیگر هستند وتیم شهرخودرو نیز تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: تعطیلی لیگ به خاطر کرونا و شرایط آب و هوایی در بازی نخست به ما لطمه زد و باعث باخت ما شد اما در حال حاضر پس از سه هفته فشاری از باشگاه روی بنده و بازیکنان نیست و در حال پیگری اهدف بلند مدت خود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی باشگاه شهرخودرو به مشکل خدمت سربازی قاسم فرجی اشاره کرد و گفت: به جز فرجی سایر بازیکنان در بازی حضور خواهند داشت البته مهربان به تازگی مصدومیتی پیش از بازی قبلی داشت که در صورت لزوم در بازی حضور خواهد داشت.

وی افزود: شرایط و مشکلات تیم ها در لیگ فوتبال ایران بیشتر سخت افزاری است، اکنون ۷۰ درصد تیمهای لیگ برتر مشکل زمین تمرین و حتی برخی مشکل زمین بازی دارند اما تیم شهرخودرو ۲ هفته است بابت زمین تمرین به آرامش رسیده و مشکلی از این بابت ندارد.

رحمتی با اشاره به حواشی پیش آمده برای این تیم در بازی قبلی با تیم پیکان ادامه داد: با بازیکنان صحبت کردیم و تیم اکنون از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی دارد و اگر اتفاقاتی مانند بازی قبل نیز پیش بیاید آمادگی خواهند داشت.

وی گفت: البته ممکن است در کنار زمین اتفاقاتی بیفتد که شاید تمرکز ما را به هم بزند اما با وجود بازیکنان باسابقه، نگرانی برای به هم خوردن شرایط تیم نداریم.

به دلیل عدم حضور به موقع تیم صنعت نفت آبادان در مشهد، نشست خبری سرمربی این تیم برگزار نشد.

تیم شهرخودرو خراسان در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

برچسب‌ها مشهد صنعت نفت آبادان سید مهدی رحمتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد صنعت نفت آبادان سید مهدی رحمتی مشهد صنعت نفت آبادان سید مهدی رحمتی اخبار کنکور صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس