Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با طراحی و اجرای طرح موسوم به 3070 که شامل ارائه غیرحضوری 30 نوع خدمت بیمه‌ای است، در حال کاهش مراجعات حضوری شهروندان به مراکز زیرمجموعه این سازمان و کمک به حفظ فاصله اجتماعی و سلامت عمومی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: چالش کاهش درآمدها یکی از مشکلات قابل پیش‌بینی در دوران کرونایی برای همه بخش‌ها از جمله سازمان تامین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: وقتی شیوع کرونا بر روی واحدهای صنفی اثر داشته و بسیاری از این بنگاه‌ها دچار مشکل شده‎اند، بحث بیمه پردازی آنها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد که امری طبیعی است، بنابراین به صورت غیرمستقیم کرونا بر درآمدها سازمان تامین اجتماعی، اثر دارد. ما تا پایان آبان این کاهش درآمد و افزایش هزینه‌ها را توانسته‌ایم مدیریت کنیم و خوشبختانه فعلا کرونا مشکل حادی برای ما ایجاد نکرده است .
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: برای رفع کاهش درآمد باید منتظر تصمیم‌ها و نحوه جبران این درآمدهای سازمان تامین اجتماعی باشیم.
او همچنین در ادامه گفت:از آغاز شیوع کرونا 75 هزار و 500 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی بستری و درمان شده‌اند که تقریبا معادل 30 درصد بستری‌های کل کشور است و اکنون نیز 2379 بیمار در مراکز تابعه این سازمان بستری هستند.
سالاری در توضیح برنامه‌های پیش روی سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: طرح 3070 که ارائه 30 خدمت بیمه‌ای به شکل غیرحضوری برای کاهش 70 میلیون مراجعه است، از مهمترین برنامه های ماست که در حال اجرا و تکمیل آن هستیم.
او در ادامه به کمک این سازمان به بیمارستان‌ها اشاره کرد و توضیح داد: به زودی 200 عدد دستگاه ونتیلاتور خریداری و به بیمارستان ها تحویل داده می شود .سالاری همچنین گفت: در آذر امسال 138 تخت به ظرفیت تخت های بیمارستان ها اضافه می شود که 36 تخت آن از نوع ویژه و برای درمان بیماران مبتلا به کرونا ضروری است
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر

فاطمه حاج علی عسگری  گفت: سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از بزرگترین زیرساختهای بخش درمان و سلامت کشور، از دی ماه ۹۸ و در پی دستور موکد رئیس جمهور و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به توسعه جدی ارائه سرویس به مردم و جامعه پزشکی و سلامت پرداخته است.

رییس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: این سامانه تا قبل از دی ماه ۹۸ ماهانه حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار نسخه الکترونیک را ثبت و به پایگاه داده منتقل می کرده است که با اجرایی شدن فرآیند توسعه ارائه سرویس، به ماهانه حدود ۱۲ میلیون نسخه افزایش یافته است. همچنین رشد حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ برابری ورودی این سامانه در کنار لزوم ارائه خدمات جدید بیمه ای، ضرورت تقویت در زیرساخت و نحوه ارائه خدمت این سامانه را ایجاب کرده است.

وی تصریح کرد: از این روز در روزهای اخیر و پس از بررسی های متعدد صورت گرفته توسط تیم های فنی، تصمیم به جابجایی بستر سامانه و ارتقاء و بروز رسانی سیستم نسخه نویسی الکترونیکی گرفته شده است.

حاج علی عسگری ادامه داد: از جمله اهداف این ارتقاء بهبود امنیت اطلاعات سلامت مندرج در پایگاه های داده، بهبود فرآیند پشتیبانی از نسخه نویسی الکترونیکی (نظیر سرعت بالاتر، کاهش اشکالات فرآیندی و توسعه زیرساختی) بوده است. لذا انتظار می رود با اجرایی شدن این تغییرات، سرعت پاسخگویی در انجام فرآیندها افزایش بیابد.

وی گفت: با هدف انجام این ارتقاء زیرساخت روی سیستم نسخه نویسی الکترونیک، از دیروز فرآیند جابجایی به زیرساخت جدید آغاز شده و مستلزم ایجاد توقف در برخی سرویس های نسخه نویسی الکترونیک است. این وقفه طی مدت ۷۲ ساعت و با بروز رسانی سیستم از بین می رود.

رییس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: مطابق روند جاری نسخه نویسی کاغذی که از زمان شروع نسخه نویسی الکترونیکی بعنوان یک مسیر جایگزین حفظ شده است، استمرار خواهد یافت تا مشکلی در روند دریافت خدمات بیماران ایجاد نشود. همچنین همکاران سازمان بیمه سلامت در تمامی استان ها در مراکز بیمه و همچنین مراکز ارائه خدمت حضور خواهند یافت تا از استمرار روند نسخه نویسی و نسخه پیچی و انجام تعهدات بیمه ای اطمینان حاصل نمایند.

وی بیان کرد: بعلاوه سایت سازمان به نشانی ihio.gov.ir و شماره تلفن ۱۶۶۶ مرکز ارتباط با مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی برای ارائه هر توضیح و پیگیری هر مسئله احتمالی به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت و ارائه دهندگان خدمت بصورت ۲۴ ساعته به فعالیت خود ادامه میدهد.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • ساخت یک ایستگاه آتش نشانی جدید در تهران | آتش نشانی ۳۰ خدمت رایگان به شهروندان ارائه می دهد
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات به بیش از دو میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه