Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@15:55:17 GMT

۱۰ نفره نمی‌شدیم ماشین سازی را می‌بردیم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۸۸۷

۱۰ نفره نمی‌شدیم ماشین سازی را می‌بردیم

گلزن ذوب آهن در جدال با ماشین سازی، نسبت به تکرار اتفاقات داوری علیه تیم خود گلایه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالله حسینی ، مدافع گلزن تیم فوتبال ذوب آهن در جدال با ماشین سازی درباره شرایط این تیم اینطور توضیح می‌دهد:

بازی خوبی انجام دادیم و همانطور که در این مدت در موردش بارها صحبت شده نتیجه بازی تحت تاثیر تصمیم داور مسابقه بود و اگر از دقیقه یک بازی ۱۰ نفره نمی‌شدیم قطعاً بازی را برده بودیم چرا که حریف را به خوبی آنالیز کردیم و برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتیم ولی نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری همیشه به ضرر ماست و در بازی قبلی هم شاهد چنین موضوعی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدالله حسینی در مورد ورودش به زمین به جای علی دشتی برای پر کردن جای خالی محمدزاده گفت:

به هر حال تیم باید کل بازی را با یک نفر کمتر انجام می‌داد و در این شرایط کادرفنی تصمیم گرفت خط دفاع خالی نماند و برای همین به من اعتماد کردند و به زمین رفتم و همه تلاشم این بود که در کنار سایر اعضای تیم اجازه ندهیم حق تیم پایمال شود و همانطور که گفتم اگر ۱۰ نفره نبودیم بازی را می‌بردیم ولی در نهایت بازهم خدا را شکر که یک مساوی گرفتیم و با شکست از زمین خارج نشدیم.

 

عبدالله حسینی مدافع ذوب آهن در مورد گلی که در دقایق پایانی بازی زد هم توضیح داد:

گلی که زدم حاصل تلاش بچه ها و روی یک حرکت کاملاً تمرین شده بود. قبلاً هم گفتم ما برای بازی با ماشین سازی برنامه داشتیم و شیوه های گلزنی تمرین کرده بودیم و روی نقاظ ضعفشان کار کردیم که تصمیم داور کار را خراب کرد. به هر حال خوشحالم که زحمت بچه ها توسط من به نتیجه رسید و حداقل یک مساوی توانستیم بگیریم.

 

عبدالله حسینی در مورد اینکه با توجه به محرومیت محمدزاده احتمالا مقابل پیکان هم فیکس است گفت:

این مسائل به تصمیم کادرفنی بر می‌گردد و مشخص نیست چه کسی بازی می‌کند. اگر به من فرصت بازی داده شود همه تلاشم را برای کمک به تیم خواهم کرد و در کل امیدوارم مقابل پیکان به حقمان برسیم و ۳ امتیاز را بدست بیاوریم چون دیگر در این بازی باید پیروز شویم.

 

وی در مورد جدایی از گل گهر و اینکه با توجه به صدرنشینی این تیم در لیگ برتر از تصمیمش پشیمان است یا نه، گفت:

گل گهر تیم خوبی است و مشخص بود با حضور آقای قلعه نویی امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. آنها مایل بودند همکاری داشته باشیم ولی من تصمیم داشتم فضای دیگری را تجربه کنم و به تیم خوب و بزرگ ذوب آهن آمدم و از انتخابم اصلاً پشیمان نیستم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان عبدالله حسینی گلزن ذوب آهن عبدالله حسینی ماشین سازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی والیبال: جلسه‌ای عالی با پائز داشتیم/ شرمنده مردم ارومیه شدیم

یکی از مربیان تیم ملی والیبال در مورد بیانیه سرمربی تیم ملی والیبال و اظهار بی‌اطلاعی از انتخاب دستیاران ایرانی‌اش گفت: آقای اکبری هم گفتند ما با آقای پائز یک جلسه عالی داشتیم و صحبت کردیم. نمی‌دانم این شیطنت از کجا و چگونه بود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که در این دیدار شهداب یزد موفق شد سه بر یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵) برنده شود.

عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه در مورد این بازی گفت: به تیم شهداب خسته نباشید می‌گویم. تیم خوبی است و چند سال پشت سر هم قهرمان شده است. به بچه‌های تیم ارومیه هم خسته نباشید می‌گویم. امروز خوب بازی کردند. ما در ست اول خوب بازی کردیم. تیم شهداب امروز عالی بود. از ست دوم  سرویس ساده‌تر زدیم. رفته‌رفته آنها بهتر سرویس زدند و ما هم توپ‌هایمان را نخواباندیم.  

او در مورد اینکه پوریا فیاضی با وجود مصدومیت بازی کرد، گفت: پوریا فیاضی از ناحیه کتف کمی آسیب‌دیدگی دارد اما مجبور شدیم او را در زمین بگذاریم. علاوه بر این جاوید اسماعیل‌زاده هم سرماخوردگی داشت و او را در زمین گذاشتیم. بازی بعد قوی‌تر می‌آییم.

علیزاده در مورد اینکه بین هواداران ارومیه‌ای محبوب است و با وجود باخت تشویق شده است، بیان کرد: مردم ارومیه به ما لطف دارند و تشویق کردند. در این وضعیت آب و هوا از ارومیه می‌آیند و شبانه برمی‌گردند. شرمنده‌شان شدیم. ان‌شاءالله در مسابقه دوم، یک بازی خوب انجام بدهیم و از شرمندگی شان دربیایم.  

علیزاده که از سوی فدراسیون والیبال به عنوان یکی از دستیاران پائز در کادر فنی تیم ملی والیبال قرار گرفته است، در مورد بیانیه این مربی که از انتخاب دستیاران خود اظهار بی‌اطلاعی کرده، گفت: حضور در تیم ملی برای هر کسی افتخار است. در زمان بازیکنی از نوجوانی تا بزرگسالان افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و الان هم برایم افتخار است که کنار تیم ملی باشم. ما سرباز تیم ملی هستیم و هر جا باشیم کمک می‌کنیم. آقای اکبری هم گفتند ما با آقای پائز یک جلسه عالی داشتیم و صحبت کردیم. نمی‌دانم این شیطنت از کجا و چگونه بود. فدراسیون ما را انتخاب کرده است. بگویند بیایید، می‌آییم و اگر بگوید بروید، می‌رویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • مربی تیم ملی والیبال: جلسه‌ای عالی با پائز داشتیم/ شرمنده مردم ارومیه شدیم