Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:24:14 GMT

اقیانوس پشت پنجره راهی چین شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۹۴۵

اقیانوس پشت پنجره راهی چین شد

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به نویسندگی و کارگردانی بابک نبی‌زاده در بخش چشم‌انداز جایزه «گلدن روستر» چین به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به نویسندگی و کارگردانی بابک نبی‌زاده در بخش چشم‌انداز فیلم‌های بین‌الملل سی‌وسومین جایزه «گلدن روستر» چین به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ است چهارمین حضور بین‌المللی خود را در این رویداد هنری تجربه می‌کند.

قهرمان داستان «اقیانوس پشت پنجره» یک نوجوان است؛ برهان نوجوان باهوش روستایی برای معرفی جزیره و خانواده‌اش تصمیم جالبی می‌گیرد. او گروهی را جمع می‌کند، به نقاط دیدنی و توریستی جزیره می‌برد و برای گردشگران خارجی موسیقی و نمایش اجرا می‌کند. زندگی رونق می‌گیرد و گردشگران بیشتری به جزیره می‌آیند.

این فیلم بلند به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان تاکنون جایزه فیلم‌های کودک و نوجوان (سپنتا) سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان، جایزه اصلی یونیسف (صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد) و دیپلم افتخار بهترین بازیگر در سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کرده است.

به دلیل شیوع کرونا سی‌وسومین جایزه «گلدن روستر» با تغییر در زمان برگزاری از ۵ تا ۸ آذر ۱۳۹۹ برابر با ۲۵ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰ در شهر بندری شیامن در جنوب شرقی چین به شکلی متفاوت از سال‌های گذشته به صورت فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود.

کد خبر 457640

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقیانوس پشت پنجره فیلم اقیانوس پشت پنجره سینما فیلم سینمایی سینما ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اقیانوس پشت پنجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم