Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی حال حاضر نفت مسجدسلیمان آماری جالب توجه مقابل پرسپولیس در کارنامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی حسینی که سابقه حضور روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی را در کارنامه دارد، بار دیگر برابر این تیم قرار خواهد گرفت.

مجتبی حسینی که در فصل گذشته در لیگ دسته اول و تیم مس کرمان حضور داشت، بدشانسی بزرگی را دنبال کرد و در هفته پایانی با یک گل آوراژ، شانس صعود به لیگ برتر را به آلومینیوم اراک واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی اما در این فصل به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان کار خود را استارت زده و توانسته طی دو هفته ابتدایی با دو امتیاز کار را در جدال با تیم‌‎های تراکتور و سایپا به پایان برساند.

او اکنون در جدال هفته سوم در مسجدسلیمان برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت و این در حالیست که در سابقه تقابل با پرسپولیس آمار سه بازی بدون شکست را در کارنامه دارد. نکته جالب توجه اینکه سرمربی حال حاضر نفت مسجدسلیمان طی دو بازی با پرسپولیس روی نیمکت ذوب آهن، با گل احسان پهلوان، هافبک حال حاضر سرخپوشان به نتیجه مقابل این تیم دست یافته و در دیگر دیگر نیز با تساوی پرگل ۳-۳ به کار پایان داده است.

 

پرسپولیس در روزی که یحیی گل محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، در جدال با این حریف و سرمربی‌اش امیدوار به دستیابی به دومین برد خود در فصل جدید هستند و باید دید قادر به عبور از این رکورد مجتبی حسینی خواهند بود یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس مجتبی حسینی پرسپولیس لیگ برتر مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم