Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مطالبات استان را پیگیری کرد.

وی با اشاره به دو ساختمان نیمه تمام این مجموعه، از مشکلات و نیازمندی‌های حوزه هلال احمر استان گفت.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر سرمایه‌گذاری‌های کلانی که در این دو مجموعه شده است تصریح کرد: تکمیل فاز اول ساختمان ستادی هلال احمر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملانوری به وضعیت پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان اشاره کرد و گفت: تامین تجهیزات و امکانات، خودروهای نجات و آمبولانس و شارژ انبارهای موجود از مهمترین نیازهای این پایگاه‌ها است.

وی همراهی هلال احمر برای تکمیل و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات نیمه کاره را نیز خواستار شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: احداث پایگاه امداد کوهستان در محدوده بند دره بیرجند نیز از دیگر مطالبات استان است که عنایت ویژه‌ای را می‌طلبد.

ملانوری ۲۵ آبان امسال در دیدار مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بر پیگیری نیازهای این مجموعه برای تاکید کرد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر، فرصت و موقعیت خوبی برای خدمت به خلق است و با توجه به اهمیت موضوع برای ارتقای موقعیت هلال احمر استان تلاش می‌کنیم.

برچسب‌ها حمید ملانوری پروژه ساختمانی خراسان جنوبی کریم همتی اعتبارات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید ملانوری پروژه ساختمانی خراسان جنوبی کریم همتی اعتبارات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حمید ملانوری پروژه ساختمانی خراسان جنوبی کریم همتی اعتبارات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامعلی فخاری مدیر عامل هلال‌ احمر مازندران با بیان اینکه امسال در طرح نوروزی ۳۶ پایگاه امدادی، ۶ پست موقت،۱۲ پست سیار گشت موتوری ساحلی و ۲۲ مرکز پاسخگویی اضطراری کشیک شعبه با مشارکت روزانه ۲۷۵ داوطلب و پرسنل هلال‌احمر برای خدمات دهی به مسافران نوروزی تجهیز شده اند گفت: از آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر مازندران در ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ نجاتگران این جمعیت با انجام ۲۶۹ عملیات امدادی نسبت به نجات ۱۴۰۸ اقدام کردند.

او افزود: انتقال ۶۶ مصدوم به مراکز درمانی، ارائه خدمات درمان سرپایی به ۳۱۹ نفر، خدمت رسانی به ۷۴ نفر گرفتار در برف و کولاک، امدادرسانی به ۶۴۲ نفر در سواحل دریای خزر و همچنین امدادرسانی به ۳۰۷ نفر در سایر حوادث از جمله خدمات عوامل امدادی در طرح نوروزی بوده است.

فخاری با بیان اینکه در طرح امداد و نجات نوروزی مازندران، ۳۲ پایگاه امداد و نجات ثابت، ۳ پایگاه امداد و نجات دریایی و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان فعال هستند، گفت: ۳۷ دستگاه آمبولانس،۱۳ دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی، یک فروند بالگرد امدادی، ۲۲ دستگاه خودروی کمک‌دار پشتیبانی و ۱۲ دستگاه موتور سیلکت امدادی نیز در این طرح بکار گرفته می‌شوند تا به فوریت‌های امدادی مسافران نوروزی مازندران در اسرع وقت پاسخ داده شود.

دیگر خبرها

  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست