Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم استقلال گفت: هواداران صبور باشند و اتفاقات هفته قبل را فراموش کنند و به آینده نگاه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز مظلومی قبل از دیدار استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: در مسابقه امروز سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند.

وی افزود: بازیکنان ما با شرایطی که هفته قبل به وجود آمد تلاش کردند تا برنامه های تاکتیکی را انجام بدهند، به بازیکنان استقلال گوشزد شده که تیم حریف را دست کم نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی برنامه های لازم را طراحی کرده و امیدوارم امروز با بازی امروز رضایت خاطر هواداران به دست بیاید.

سرپرست تیم استقلال در خصوص زمین تمرین این تیم عنوان کرد: این مشکل را ما نداشتیم بلکه همه تیم ها داشتند. البته مشکلی نبود و ما همه چیز را برای تیم فراهم کردیم. بهترین محل برای تمرین زمین چمن ورزشگاه غدیر بود. خوشبختانه ما زمین تمرین داریم، هم مجموعه انقلاب در اختیار است، هم زمین شماره 2 آزادی و هم اینکه مسئولان باشگاه با مجموعه ورزشی تهرانسر به توافق رسیده اند.

مظلومی خاطرنشان کرد: تازه مسابقات آغاز شده و زمان کمی است که این کادر فنی کارش را شروع کرده است. زمان می برد تا این کادر فنی برنامه های خود را پیاده کند و تیم جا بیفتد. هواداران هم صبور باشند و هفته قبل را فراموش کنند و به آینده نگاه کنند.

وی در خصوص وضعیت فرشید باقری و دیاباته گفت: این دو هیچ مشکلی ندارند و در لیست تیم ما حضور دارند. اگر نیاز باشد کادر فنی از آنها استفاده خواهد کرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ که روز جمعه مقابل فولاد برگزار یم شود دو بازیکن غایب دارد.

علی عدنان به دلیل چهار کارته بودن بازی با فولاد را از دست داده است. همچنین محمد منتظر بازیکن عراقی مس با اجازه محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان به اردوی تیم ملی المپیک عراق ملحق شده تا در مسابقات انتخابی المپیک زیر 23 ساله های آسیا شرکت کند.

اگر تیم المپیک عراق بتواند از این مرحله عبور کند شاید غیبت های منتظر محمد دو هفته دیگر لیگ هم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

مهستا اخباری

دیگر خبرها

  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان