Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@15:53:27 GMT

مرکز تعمیرات جاروبرقی و یخچال در تهران

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۲۹۸۷

مرکز تعمیرات جاروبرقی و یخچال در تهران

به گزارش افکارنیوز،

اهمیت و جایگاه لوازم خانگی در ساختمان ها بسیار زیاد است و در هر منزل ده ها لوازم خانگی مختلف که دارای کارایی های متفاوتی می باشند دیده می شود. امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی وسایل مختلفی وارد منازل شده اند و به آسایش و رفاه افراد کمک زیادی می نمایند. اگر بخواهیم مهم ترین لوازم خانگی موجود در منزل را معرفی کنیم باید از یخچال نام ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسیله که به صورت شبانه روزی در حال کار کردن می باشد در صورت حتی یک روز خرابی هم می تواند سختی های زیادی را برای افراد داشته باشد. جاروبرقی یکی دیگر از لوازم خانگی پر استفاده می باشد که در نظافت منزل نقش بسیاری دارد.

با توجه به استفاده زیادی که از این دو وسیله می گردد امکان به وجود آمدن مشکلات و خرابی های مختلفی در آنها وجود دارد که به علت اهمیتی که دارند نیاز است تا در اسرع وقت به برطرف نمودن این مشکلات و خرابی ها پرداخت. تعمیرات یخچال فریزر در مدل های مختلف و تعمیر جاروبرقی حتما باید توسط متخصص در این کار صورت گیرد. در این مطلب در ابتدا به خرابی های رایجی که در هر یک از این وسایل اتفاق می افتد و در ادامه به مرکز معتبر تعمیرات جاروبرقی و یخچال در تهران پرداخته می شود.

خرابی های رایج در یخچال فریزر

با توجه به کاربرد زیادی که یخچال فریزر در آشپزخانه دارد مدل های متنوعی از آن توسط شرکت های تولید کننده لوازم خانگی تولید می شود که از آن جمله می توان به یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو، یخچال کمبی، یخچال بالا و پایین، یخچال سه درب و چهار درب و ... اشاره کرد. مکانیسم خنک کردن یخچال بر اساس سیستم تبرید بوده و شامل قطعات مختلفی می گردد که امکان خرابی هر یک از این قطعات وجود داشته و منجر به خرابی و مشکل خاصی در دستگاه می گردد. در ادامه به تعدادی از این مشکلات رایج اشاره شده است.

سرد نشدن یخچال فریزر: سرد نکردن یخچال می تواند به دلایل مختلفی مانند خراب شدن ترموستات دستگاه، خرابی فن یخچال، تمام شدن گاز یخچال و یا خراب بودن واشر دور درب یخچال رخ دهد. این مشکل بسیار با اهمیت بوده و باید هرچه سریعتر نسبت به تعمیر آن اقدام نمود. منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر: ممکن است بر اثر تنظیمات نادرست یخچال، مواد غذایی موجود در فریزر منجمد نگردند. علاوه بر آن در صورتی که ترموستات یخچال نیز خراب باشد و یا گاز یخچال تخلیه شده باشد این مشکل رخ خواهد داد و گاز یخچال توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز شارژ گردد. عیب یابی یخچال تنها توسط تعمیرکار امکان پذیر خواهد بود و افراد مبتدی قادر به تعمیرات یخچال فریزر به هیچ عنوان نمی باشند. برفک زدن یخچال: حتما همه شما با برفک زدن در یخچال های قدیمی مواجه بوده اید. اما یخچال های جدید به سیستم نوفراست مجهز بوده و ضد برفک می باشند. اما ممکن است این یخچال ها نیز به دلایل مختلفی دچار برفک شوند. از جمله این دلایل می توان به خراب بودن المنت دستگاه، معیوب بودن ترموفیوز و یا خراب شدن برد الکتریکی یخچال اشاره کرد.

مشکلات بسیار دیگری وجود دارند که ممکن است در انواع یخچال فریزر به وجود آیند و رفع آنها نیازمند حضور متخصص در این کار می باشد.

مشکلات متداول در جاروبرقی

جاروبرقی نیز به علت استفاده مداومی که از آن می گردد مستعد خراب شدن می باشد و مشکلات متعددی ممکن است برای آن به وجود بیاید که خوشبختانه بسیاری از این مشکلات به راحتی توسط خود فرد یا تعمیرکار برطرف گشته و می توان مجددا از آن استفاده نمود. از جمله مشکلات متداولی که در انواع جاروبرقی ها دیده می شود می توان به روشن نشدن جاروبرقی، خاموش شدن دستگاه در هنگام کار کردن، وجود سر و صدای زیاد در دستگاه، کاهش مکش جاروبرقی، مسدود شدن لوله های جاروبرقی، خراب شدن دکمه های جلویی دستگاه و غیره اشاره کرد.

بسیاری از مشکلات گفته شده را می توان با کمی دقت برطرف نمود. به عنوان مثال اگر مکش جاروبرقی کم شده است و یا سر و صدای غیر عادی دارد ممکن است دلیل آن پر شدن کیسه جاروبرقی باشد که با تخلیه آن دستگاه به حالت اول خود برمی گردد. انسداد لوله های جاروبرقی را می توان با استفاده از یک سیخ یا یک جسم بلند برطرف نموده و مشکل را برطرف کرد. اما در برخی از موارد مشکل دستگاه جدی بوده و کاری از دست خود فرد برنمی آید. به عنوان مثال زمانی که ایراد از موتور دستگاه باشد در صورت دستکاری آن ممکن است خرابی بیشتر شده و جاروبرقی بسوزد.

در هنگام مواجهه با این مشکلات چه باید کرد؟

پیش از هر چیز باید این  نکته را یادآوری کرد که تعمیرات یخچال فریزر و تعمیر جاروبرقی امری بسیار تخصصی بوده و در صورت تلاش برای تعمیر توسط خود فرد ممکن است مشکلات بیشتری برای دستگاه به وجود آید. این حساسیت در یخچال فریزر بیشتر بوده و حتی با جا به جا کردن دستگاه نیز ممکن است به لوله های پشت یخچال آسیب وارد شده و گاز آن تخلیه گردد. در نتیجه نیاز است تا در این گونه مواقع حتما با یک تعمیرکار مشورت نمود و اقداماتی که لازم است را انجام دهید و در ادامه در صورت نیاز از حضور تعمیرکار حرفه ای استفاده نمایید. نیاز است تا مشکلاتی که در دستگاه وجود دارد را به صورت دقیق با تعمیرکار مربوطه مطرح نموده تا بتواند در زمان کوتاه تری به عیب یابی و تعمیر دستگاه بپردازد.

مرکز معتبر تعمیرات یخچال و جاروبرقی در تهران

یکی از مراکز معتبری که به تمامیی نقاط تهزران خدنات رسانی می کند شرکت تکنیک سرویس پارس می باشد. این شرکت خدمات مختلفی را از قبیل تعمیرات انواع لوازم خانگی، لوله کشی ساختمان، نصب انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی و غیره انجام می دهد. تعمیرات یخچال فریزر و تعمیر جاروبرقی به طور تخصصی نیز در حوزه فعالیت این شرکت قرار می گیرد. انجام تعمیرات توسط این شرکت در منزل بوده و نیازی به دردسرها و هزینه ها جا به جایی نخواهد بود. شما می توانید برای ثبت سفارش خود و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره مجموعه به شماره 66175744 تماس حاصل فرمایید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یخچال تعمیرات یخچال جایگاه لوازم خانگی لوازم خانگی خراب شدن خرابی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سیدمحمود حسینی پور  پس از بازدید از مجموعه فرهنگی هنری استاد دولت آبادی در ساری در نشستی با صدور دستورات لازم برای گسترش فعالیت‌های هنرمندان و برگزاری جشنواره‌های هنری و ضرورت توسعه ارتباطات فرهنگی هنری با کشور‌های مختلف، گفت: هنرمندان، باید سفیران فرهنگی استان باشند. 

استاندار مازندران در این نشست افزود: باید ابزار‌ها و امکانات برای هنرمندانی که می‌خواهند به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند فراهم شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه جامعه ما به دنبال تقویت فعالیت‌های فرهنگی است، ادامه داد: ساختار خانه هنرمندان باید به‌گونه‌ای باشد تا در فضای عمومی کشور دیده شود.

وی از هنرمندان به‌عنوان ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در مازندران یاد کرد و افزود: بنا داریم تا با حل مشکلات فعالیت این قشر زمینه را برای نقش آفرینی هنرمندان فراهم کنیم.

حسینی‌پور افزود: باید با تدابیر و راهکار مناسب نقش هنرمندان را در عرصه‌های مختلف تقویت کنیم.

رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان ساری از جمله کسانی بود که در این نشست؛ به بیان مشکلات این نهاد صنفی و فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

رئیس انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری در خصوص برگزاری جشنواره گرافیک زبان مادری نیز به بیان نکاتی پرداخت که شهردار مرکز استان هزینه برگزاری این جشنواره را نیز تقبل کرد.

استاندار مازندران پس از استماع مشکلات این نهاد، دستور داد تا ضمن تمدید مکان فعالیت خانه هنرمندان ساری با هماهنگی فرماندار و شهردار مرکز استان؛ مکان جدید دیگری نیز برای گسترش فعالیت‌های این مجموعه در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

در این راستا استاندار مازندران طی تماسی تلفنی با سرپرست میراث فرهنگی استان دستور داد تا یکی از خانه‌های سنتی ساری به خانه هنرمندان اختصاص یابد.

در پایان هنرمندان با اهداء آثار هنری از دستورات ثمربخش استاندار مازندران قدردانی کردند.

‎یادآور می شود، این نشست باحضور فرماندار مرکز استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار مرکز استان، رئیس حوزه هنری استان، رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان ساری، رئیس انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری، استاد دولت آبادی و جمعی از هنرمندان برگزار شد، 

دیگر خبرها

  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان