Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی گفت: طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام‌الله دهه فجر در قالب ۲۰ هفته برگزار می‌شود و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در این بازه زمانی می‌توانند در طرح مذکور شرکت کنند و امتیازاتشان نیز ذیل سامانه بچه‌های مسجد ثبت خواهد شد.

محمد ابدالی تکلو با بیان اینکه طرح ایران قوی، یک طرح ویژه به‌شمار می‌رود که ذیل زیست‌بوم «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طراحی شده است، اظهار کرد: ذیل انتخاب پایتخت فهما قالب و طرح ملی دیگری با عنوان «ایران قوی» شده که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح ملی ایران قوی، زیر مجموعه رویداد ملی «فهما» فعالیت دارد به گونه‌ای که همان قالب‌های دوازده‌گانه تعریف شده‌ای که در قالب رواق‌ها و شبستان‌ها در رویداد «فهما» طراحی شد بود، در مورد طرح ملی ایران قوی نیز وجود دارد اما با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت(ع)»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده» و «مقاومت و عزت ایرانی».

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را با همان اهداف متعالی که آغاز کردیم، حفظ کنیم، تنها راه، تمسک به گام دوم انقلاب است چرا که در در گام دوم با منشوری مواجه هستیم که دقیقا برگرفته از مولفه‌های موفقیت ما در تجربه زیسته‌مان در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ابدالی تکلو ادامه داد: به بیان دیگر در این ۴۰ سال، با هشت سال دفاع مقدس مواجه هستیم که معتقدم تجربه زیسته و موفق ماست. به این جهت که در آن دوران همدلی مردم حداکثری بود، ایثار و تلاش و پرداختن به موضوعات مختلف اجتماعی رشد فزاینده‌ای در فضای معنوی آن دوره داشت و مقابله با دشمن و استکبار در اوج خود قرار داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی بیان کرد: مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم، موارد متعددی را مولفه‌سنجی و اعلام کردند و شخصا روی این بیانیه کار کردند. در این منشور، هفت بند به عنوان اعتلای نظام جمهوری اسلامی مشاهده می‌شود که در واقع همان رویکردی است که ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از سخنان رهبری و در چهلمین سال دفاع مقدس ذیل طرح ایران قوی سرلوحه کار خود قرار داده است. چهار موضوعی که در این طرح مورد توجه است آنالیز منشور دفاع مقدس در قالب‌های نوین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانونهای فرهنگی هنری مساجد مسجد گام دوم انقلاب کانون های مساجد خراسان رضوی ستاد هماهنگی کانون دفاع مقدس ایران قوی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است