Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@05:20:56 GMT

(عکس) خاکسپاری خادم در جوار بارگاه امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۰۳۱

(عکس) خاکسپاری خادم در جوار بارگاه امام رضا (ع)

محمد خادم اَزغَدی متولد ۱۲ شهریور ۱۳۱۴ در مشهد، مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران روز گذشته به دلیل نارسایی قلبی ناشی از فشارهای سنگین تمرینات دوران ورزشی و کهولت سن در تهران درگذشت.

پیکر نایب قهرمان رقابت‌های جهانی سال ۱۹۶۲ و پدر امیررضا و رسول خادم دو قهرمان نامدار کشتی جهان و المپیک صبح امروز درکنار بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه‌السلام) و در رواق حضرت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم خاکسپاری زنده‌یاد خادم با وجود آنکه خانواده‌اش به دلیل شرایط موجود و برای حفظ سلامتی همه هموطنان، دوستان و آشنایان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا درخواست کرده بودند کسی شرکت نکند، اما برخی قهرمانان همچون امیر توکلیان، حمید بنی‌تمیم، علی اصغر بذری، عباس طحان، برادران صحرایی، عبدالرضا کارگر، برادران بامشکی، حسین مهرافروزیان، حسن بذرافشان، مرتضی علیزاده و جمعی از پیشکسوتان، علاقه‌مندان کشتی و مردم حضور داشتند.

کمیل قاسمی قهرمان المپیک و عنوان‌دار کشتی جهان، حسن رحیمی نفر سوم المپیک و قهرمان جهان، احسان لشگری دارنده دو مدال برنز جهان و المپیک و رضا لایق دبیر سابق فدراسیون و مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد نیز به دلیل تأخیر پرواز تهران - مشهد و معطلی در فرودگاه مهرآباد به مراسم خاکسپاری نرسیدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE