Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:57:45 GMT

۱۰۰ دستگاه تاکسی متخلف در مهاباد جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۰۷۲

۱۰۰ دستگاه تاکسی متخلف در مهاباد جریمه شدند

شیرکو نورانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد تاکسی به علت استفاده از ظرفیت حداکثری خود در جابجایی مسافر در دوران کرونا و همچنین رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در طول فعالیت روزانه جریمه و اعمال قانون شده ‌است.

وی با بیان اینکه امسال به علت شرایط کرونایی ۲ مرحله نرخ تاکسی در مهاباد افزایش یافته است، ادامه داد: براساس تصیم ستاد مقابله با کرونای مهاباد مبنی بر کاهش تعداد مسافران در خودروهای ناوگان حمل و نقل چنانچه راننده‌ای نسبت به رعایت کردن آن کوتاهی کنند مشمول جریمه و در صورت نیاز انتقال به پارکینگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اظهار داشت: همچینین ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان در راستای جلوگیری از شیوع کرونا روزانه به همت بازرسان واحد تاکسیرانی و خدمات شهرداری انجام می شود.

نورانی بیان کرد: برای ارتقای سطح آگاهی رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی نیز کلاس‌های آموزشی برای رانندگان تاکسی در خصوص رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از شیوع این ویروس در دستور کار قرار گرفته‌است. 

وی از مردم نیز خواست در هنگام استفاده از وسایل حمل‌ و نقل عمومی نکات بهداشتی را به منظور حفظ سلامت خود و سایر شهروندان رعایت کنند.

نورانی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل باس و ۶ مینی بوس فعالیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی تاکسی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی تاکسی ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی تاکسی اخبار کنکور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در ساعت ۰۲:۴۵ صبح امروز در محدوده خیابان خوردین بالاتر از ایران زمین یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو ۲۰۷ برخورد که ۳ نفر در این حادثه مصدوم می‌شوند که توسط تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت این تصادف عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی سواری پراید بوده که باعث این حادثه شده است.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت خلوتی معابر به هیچ عنوان سرعت و سبقت را چاشنی ترددهای خود نکرده و همیشه و همواره با توجه به سرعت‌های مطمئنه و مقرره در معابر بزرگراهی تردد نمایند و در همه موارد رعایت حق تقدم عبور دیگر وسایل نقلیه را مد نظر قرار دهند تا شاهد این حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6063501

دیگر خبرها

  • مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد شریعت آباد مراغه
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری