Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: میزان نیاز و محل ذخیره میوه شب عید و سایر مایحتاج مردم برای نوروز از اکنون پیش‌بینی شود و ادارات صمت استان مسئول هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند امروز ظهر در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: کالاهای اساسی که برای تنظیم بازار در استان توزیع می‌شود باید بر اساس عدالت و در تمام نقاط استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر مدیریت در توزیع عادلانه مرغ منجمد و براساس سرانه جمعیتی هر شهرستان گفت: رصد و پایش واحدهای تولید مرغ در سطح استان جهت افزایش ظرفیت مدنظر قرار گیرد.

استاندار کرمان بر توزیع مویرگی و شبکه‌ای مرغ در سطح استان تأکید کرد و افزود: سازمان صمت و فرمانداری‌ها جهت توزیع مویرگی و شبکه‌ای مرغ در سطح استان به منظور عدم تشکیل صف‌های طولانی با توجه به شرایط بیماری کرونا برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با تقدیر از کمک بسیج در بازرسی از سطح بازار و کنترل قیمت‌ها خاطر‌نشان کرد: تداوم و دقت بازرسی‌ها از بازار با همکاری نیروهای بسیج لازم است و در این ایام باید بازرسی و نظارت تشدید شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه ادارات حمل و نقل و راهداری برآورد استان را در حالت عادی و بحرانی ارائه کند گفت: میزان نیاز و محل ذخیره میوه شب عید و سایر مایحتاج مردم برای نوروز از اکنون پیش‌بینی شود و ادارات صمت شمال و جنوب استان مسئول این کار هستند.

400 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار استان کرمان عرضه می‌شودماجرای دنباله‌دار نامه یک سرمایه‌گذار از زبان استاندار کرمان/ بعد از 19 مرتبه پیگیری ما هم دیگر بُریدیمتأکید استاندار کرمان بر افزایش 50 درصدی بازرسی‌‌ها از بازار استان / میزان بازرسی‌ها کم است

وی با بیان اینکه سامانه بارگذاری نهاده‌ها با دقت اسم دستگاه‌ها سریعاً تعیین تکلیف شود و جهاد کشاورزی هم کوتاهی‌ها را اعلام کند افزود: هیچ کمبودی در آینده قابل پذیرش نیست و مدیران از الآن باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام بدهند.

به گزارش تسنیم در این جلسه رفع مشکل حمل شکر به استان از طریق ظرفیت ارتش و سپاه و تأمین کمبود بذر گندم به‌ویژه در جنوب استان کرمان با توجه به فصل کشت از مصوبات ستاد تنظیم بازار امروز بود.

توزیع 400 تن مرغ منجمد به تفکیک 250 تن مرغ منجمد در شمال استان و 150 تن مرغ منجمد در جنوب استان از طریق سپاه از دیگر مصوبات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان کرمان به ریاست استاندار کرمان بود. 

در این جلسه گزارش داده شد که 10 هزار تن روغن خام به کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان تحویل داده شده که پس از فرآیند تولید با هماهنگی سازمان صمت، بین فروشگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و خرده فروشی‌ها تقسیم می‌شود تا با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز بازار استان کرمان عید نوروز بازار استان کرمان استاندار کرمان تن مرغ منجمد استان کرمان تنظیم بازار بازار استان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد

مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان پیش‌بینی بارندگی در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان و با توجه به پیش‌بینی تجمیعی هواشناسی، میزان بارش باران تا ۲۴ ساعت آینده در محور باغین – بردسیر و باغین – جوپار ۱۵ میلی متر، محور باغین – رفسنجان ۱۶ میلی متر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: میزان بارش باران در محور کرمان – کوهپایه ۱۰ میلی متر، محور زرند - حتکن ۱۲ میلی متر، محور زرند – کوهبنان (دشتخاک) ۱۲ میلی متر و محور زرند – راور (عیسی آباد) ۱۱ میلی متر است.

هم‌چنین طی ۲۴ ساعت آینده محور گلباف – حرمک - کشیت ۱۲ میلی متر، محور سیرچ - اندوهجرد ۱۰ میلی متر، محور سیرچ - شهداد ۱۰ میلی متر، محور راین - جیرفت ۱۰ میلی متر بارندگی خواهند داشت.

کد خبر 747900

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند