Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:05:04 GMT

۴۰۰۰ مددجوی مازندرانی فاقد مسکن هستند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۱۵۷

۴۰۰۰ مددجوی مازندرانی فاقد مسکن هستند

حجت الاسلام بشیر عالیشاه در حاشیه افتتاح مسکن محرومان در روستای گرم رود ساری در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفت: کارهای خوبی با تعامل بسیج و کمیته امداد در دست اقدام است.

وی با اشاره به ساخت مسکن ویژه محرومان در استان افزود: در روستای گرم رود مسکن محرومان احداث و بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تیپ مسکن مددجویان را ۵۰ الی ۶۰ مترمربع بیان کرد و گفت: این واحدهای مسکونی با همت کمیته امداد، سپاه و خیران احداث می‌شود و برای هر مترمربع دو میلیون تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: بخشی از هزینه‌ها توسط کمیته امداد و بسیج و بخشی نیز توسط خیران مسکن ساز تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران درباره شمار مددجویان فاقد مسکن در استان گفت: در استان چهار هزار مددجو فاقد مسکن هستند که از تعداد سه هزار نفر فاقد زمین بوده و هزار نفر دارای زمین هستند و در سال جاری مقرر شد هزار واحد مسکن برای مددجویان احداث شود.

وی گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان به بنیاد مسکن، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برای صدور پروانه ساختمان معرفی شدند و تاپایان سال هزار واحد مسکونی تحویل نیازمندان خواهد شد.

کد خبر 5080610

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران مسکن ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بسیج بارش برف کمک مومنانه ستاد ملی مقابله با کرونا کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده در حاشیه برگزاری این آیین گفت: آئین اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان سنت پسندیده‌ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد امام (ره) و آبشار عاطفه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.
بصیری فرد افزود: علاوه بر این امسال و در طول ماه مبارک رمضان نیز بیش از هزار و ۴۵۰ بسته غذایی شامل مایحتاج ضروری خانوار‌های تحت پوشش توسط خیرین نیکوکار تهیه شده و در اختیار نیازمندان این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های غذایی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون ریال تهیه شده است، گفت: برگزاری آئین اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان لنده بخشیده است.

دیگر خبرها

  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی