Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@12:17:01 GMT

یورش یک معترض با خودرو به دفتر مرکل

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۱۸۹

یورش یک معترض با خودرو به دفتر مرکل

یک شهروند معترض آلمانی با خودروی خود به نرده‌های دفتر صدر اعظم این کشور در برلین هجوم برد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خودرویی که در سال ۲۰۱۴ میلادی اقدامی اعتراضی در مقابل محل کار «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان انجام داده بود، بار دیگر اقدامی مشابه انجام داد. نشریه بیلد آلمان در این رابطه نوشت: صبح روز چهارشنبه یک خودرو استیشن به سمت نرده‌های مقابل دفتر صدراعظم حرکت کرد و خساراتی جزئی به آن‌ها وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویر چندین ردیف از حصار آهنی ورودی دفتر مرکل دیده می‌شود که تغییر فرم داده است.

این اقدام که با انگیزه سیاسی انجام شده و روی بدنه خودرو با حروف سفید شعار‌های 'شما قاتلان لعنتی کودکان و پیرها' و در طرف دیگر آن نیز 'جهانی سازی را متوقف کنید' نوشته شده است.

این خودرو در فوریه ۲۰۱۴ (بهمن ۱۳۹۲) نیز در حمله‌ای مشابه به دفتر مرکل به کار رفته است. در آن زمان، یک طرف این خودرو 'دیگر هیچ تغییر آب و هوایی انسان کش وجود ندارد' و در طرف دیگر: 'نیکول، من تو را دوست دارم' نوشته شده بود. در آن زمان راننده ۴۸ ساله خودرو مذکور توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفت و سپس آزاد شد، با این حال این بار به دلیل تکراری بودن ارتکاب این عمل، بیش از ۶ سال حبس در انتظار عامل آن است.

در پی وقوع این حمله، نیرو‌های مسلح پلیس و یک آمبولانس به محل اعزام شدند. گفته می‌شود که پس از اقدام، عامل آن توسط پلیس بازداشت شده است. در این حمله کسی زخمی نشده است.

دیروز صدراعظم و روسای ایالت‌های مختلف آلمان قوانین و توصیه‌های جدید کرونایی را برای چند ماه آینده وضع کردند. این در حالی است که طی ماه‌های گذشته اعتراضات خشونت آمیزی نسبت به محدودیت‌های کرونایی دولت فدرال صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آنگلا مرکل معترض آلمانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سرهنگ بدری گفت: با اجرای  تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودروی وانت بار شوتی، ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در مسیر‌های ارتباطی استان خودرو‌های مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور در مجموع مقدار ۲ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفید، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲۹ ست روتختی، ۷۵ جفت کفش کتانی، ۶۸۰ ثوب روسری، هزار و ۹۶۸ تکه انواع ظروف بلوری،۲۱۷ قوطی آبجو بدون الکل، ۳۰۸ عدد شامپو، ۳۶۴ عدد انواع مواد شوینده و ۶ کیلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • آشکار شدن وابستگی بالای آلمان به چین در سفر شولتز به پکن
  • کشف مواد افیونی در بهبهان