Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور، طی ۴۵ جلسه در تهران با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و هفته گذشته به پایان رسید. این روزها مراحل فنی این فیلم آغاز شده است.

تدوین «حکم تجدید نظر» زیر نظر بهرام دهقانی همزمان با فیلمبرداری آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه «حکم تجدید نظر» توسط رضا کریمی و براساس طرحی از حسین سلیمانی به نگارش درآمده است.

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی، آرش عدل‌پرور، مجید یلان بازیگران این فیلم هستد.

عوامل اصلی فیلم «حکم تجدید نظر» عبارتند از کارگردان: محمدامین کریم‌پور، نویسنده فیلمنامه: رضا کریمی (براساس طرحی از حسین سلیمانی)، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: بهرام دهقانی، طراح صحنه و لباس و گریم: علی عابدینی، صدابردار: جواد مقدس، مدیر تولید: محمود اتحادی، مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی، عکاس: حبیب مجیدی، صداگذاری و میکس: محمود موسوی‌نژاد، مشاور پروژه: آزیتا موگویی، تهیه‌کننده: رضا کریمی.

لوگوی این فیلم توسط احسان برآبادی طراحی و لوگوموشن توسط ایمان برآبادی ساخته شده است.

کد خبر 5080595 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: همایون ارشادی بهرام دهقانی آزیتا موگویی علی عابدینی رضا کریمی حبیب مجیدی ژاله صامتی فرید سجادی حسینی مرتضی غفوری حسین سلیمانی گیتی قاسمی فیلم سینمایی فیلم کوتاه تئاتر ایران ویروس کرونا چنگیز جلیلوند برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها کامبوزیا پرتوی سینمای مستند سازمان سینمایی موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی جشنواره فیلم مقاومت حکم تجدید نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست

مدیر برنامه‌های مدافع کانادایی باواریایی‌ها، به ضرب‌الاجلی که این باشگاه برای این بازیکن تعیین کرده، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه رئال مادرید به منظور تقویت سمت چپ خط دفاعی کهشکانی‌ها چشم به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ دارند و ظاهراً با این بازیکن به توافق شخصی دست یافته‌اند. این در حالی است که قرارداد این مدافع کانادایی در پایان فصل آینده منقضی می‌شود. گفته می‌شود بایرن برای دیویس 23 ساله ضرب‌الاجل تعیین کرده تا تصمیم نهایی خود در خصوص ماندن یا رفتنش از این تیم را به اطلاع آنها برساند.

نیک هوسه مدیر برنامه‌های آلفونسو دیویس به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: این بی‌انصافی است که آلفونسو مورد حمله قرار می‌گیرد. یک سال پیش برای رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد با بایرن نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد و ما تا هفت ماه چیزی از جانب آنها نشنیدیم، هرچند در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم. حالا باشگاه به ما اولتیماتوم داده و قرار است تا دو هفته دیگر پاسخ آنها را بدهیم چون باشگاه تحت‌فشار است و زمان زیادی طول کشید تا این تغییر مدیریت جا بیفتد. فشاری که آنها به ما می‌آورند، منصفانه نیست.

وی افزود: این تصمیم بسیار مهمی در دوران حرفه ای آلفونسو است و ما قرار است بدون اینکه بدانیم سرمربی فصل آینده بایرن چه کسی خواهد بود یا تیم چه شکلی خواهد بود، تصمیم بگیریم. به همین دلیل است که فکر می‌کنیم اولتیماتوم باشگاه ناعادلانه است. در پایان فصل که شفافیت بیشتری وجود دارد، تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنیم.

توافق توخل و بایرن بر سر جزئیات فسخ قرارداد

در همین حال نشریه «بیلد» گزارش داد؛ دیویس نمی‌خواهد آخرین پیشنهاد بایرن که توأم با اولتیماتوم شده را بپذیرد و جدایی او از این تیم در پایان فصل جاری با هدف پیوستن به رئال مادرید بسیار محتمل است.

آلفونسو دیویس که در سال 2018 از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در 184 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار 9 گل‌ زده و 28 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن 13 قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر