Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:22:15 GMT

تراکتور - سپاهان؛ به دنبال تغییر عدد چهار!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۲۰۴

تراکتور - سپاهان؛ به دنبال تغییر عدد چهار!

حساس ترین بازی هفته لیگ را تراکتور و سپاهان در حالی برگزار می کنند که علیرضا منصوریان سخت به دنبال اولین پیروزی است و محرم نویدکیا هم می خواهد طلسم تبریز را برای تیمش بشکند.


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تراکتور و سپاهان هم اکنون در رده های نهم و یازدهم جدول رده بندی قرار دارند ولی مصاف دو تیم پرطرفدار شهرستانی فوتبال کشورمان همواره حساسیت های خاص خود را داشته و از بازی های مهم و تماشایی لیگ برتر به حساب می آید؛ به مناسبت بازی بزرگ این هفته، به بررسی بازی های تاریخ دو تیم در لیگ برتر از حیث آمار و ارقام پرداخته ایم:

 

24 بازی؛ 11 برد سپاهان 7 پیروزی تراکتور

تیم های تراکتور و سپاهان در تاریخ لیگ برتر تاکنون 24 بار مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل کار 11 برد برای طلایی پوشان و 7 برد برای تی تی ها بوده و البته 6 مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اصفهانی همچنین با 33 بار گشودن دروازه تیم حریف درمقابل دریافت 25 گل از این تیم از حیث گل زده و خورده هم موفق تر از رقیب آذربایجانی عمل کرده است. لازم به ذکر است با 58 گلی که در مسابقات دو تیم در لیگ برتر به ثمر رسیده، میانگین گل زده در هر بازی بالای 2 گل در هر مسابقه می باشد که تقریبا آمار مناسبی برای لیگ برتر کشورمان است و نشان از تماشایی بودن بازی دو تیم می دهد.

 

آمار بازی به میزبانی  یادگار امام

اما از آنجایی که بازی در تبریز برگزار خواهد شد، بد نیست بیشتر به کنکاش آمار ثبت شده در خانه سرخ ها بپردازیم. نکته بارز این آمار موفقیت تراکتور در 2 سال اخیر است. تی تی های در دو فصل گذشته هر دو بازی برگزار شده در تبریز را با برد پشت سر گذاشته اند و از امتیاز میزبانی خود بیشترین بهره را برده اند. اما اگر به صورت کلی نگاه کنیم تمام آمار در عدد ۴ خلاصه شده است! تعداد برد سپاهان، تعداد پیروزی تراکتور و تعداد تساوی دو تیم در یادگار امام ۴ مرتبه است تا خواهرخوانده ها در تبریز به عادلانه ترین شیوه ممکن این 12 مسابقه را سپری کرده باشند!

 

4 سال از آخرین پیروزی طلایی پوشان در تبریز می گذرد

همان طور که اشاره شد مردان دیار زاینده رود در سال های اخیر توفیق چندانی در تبریز نداشته اند. آخرین پیروزی اصفهانی ها در تبریز به ۲۶ آذر سال ۹۵ برمی گردد که شاگردان عبدالله ویسی با گل های مهرداد محمدی و احسان حاج صفی ستاره حال حاضر تراکتور در مقابل تک گل فرزاد حاتمی توانستند بر تیم تحت امر امیر قلعه نویی پیروز شوند. نکته جالب اینکه آن مسابقه به دلیل زیر کشت بودن چمن ورزشگاه یادگار امام، در استادیوم اختصاصی تراکتور که هم اکنون محل تمرین تیم ماشین سازی است برگزار شد. از این رو حتی می توان اشاره کرد که حسرت برد سپاهان در یادگار امام تبریز 7 ساله است و طلایی پوشان با سرمربی محبوب خود سخت تشنه برد در ورزشگاه بزرگ شهر تبریز خواهند بود.

 

محرم - احسان؛ دیدار متفاوت دو دوست

برخلاف دو سال گذشته و با جدا شدن امیر قلعه نویی و چند بازیکن سپاهان، یاران مشترک دو تیم به نسبت قبل کاهش پیدا کرده است. با این حال باز هم می توان دوئل های جذابی بین نفرات دو تیم یافت. علاوه بر مهدی کیانی کاپیتان سابق و محبوب تی تی ها که برای سومین بار با بازوبند طلایی در استادیوم قرمز بازی خواهد کرد، به نظر می رسد رویارویی محرم نویدکیا سرمربی کنونی سپاهان با احسان حاج صفی نیز جالب توجه باشد. دو بازیکن محبوب اصفهانی ها که پس از سال ها هم بازی بودن و کسب افتخار برای طلایی پوشان باید در دو جبهه مختلف و البته با نقش های متفاوت این بار با هم ملاقات داشته باشند. ملاقاتی که ممکن است در پایان بازی چندان هم برای طرفین خوش خاطره نباشد!

 

حامد حاجی محمدی

فولادمبارکه سپاهان تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان تراکتور یادگار امام طلایی پوشان لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین

با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان خوزستان به ریاست معاون استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و نیز مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، امروز (چهارشنبه)‌ در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی‌های خانگی باقیمانده برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به نظر سازمان لیگ و دستور رئیس شورای تأمین استان، مسابقه دو تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد انجام شود.

طالقانی: کار استقلال خوزستان صحیح نبود؛ برای‌شان بحران می‌سازند

سه بازی خانگی باقیمانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ دسته اول نیز در ورزشگاه‌های غدیر و تختی آبادان برگزار خواهند شد. همچنین در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی، همه بازی‌های خانگی استقلال ملاثانی به این استادیوم منتقل می‌شود.

شهاوند معاون سیاسی - اجتماعی استاندار خوزستان در مورد وقایع روز یکشنبه و عدم تمکین مدیران ورزشگاه غدیر از دستور استاندار خوزستان و ریاست شورای تأمین، بابت میزبانی نکردن از دیدار استقلال ملاثانی - فجر سپاسی گفت: بدون تردید موضوع استنکاف از دستور استاندار پیگیری و مسیر قضایی نیز طی می‌شود. ظرفیت‌های دولتی و شرکت‌ها باید در مسیر رفع مشکلات استان به‌ویژه حوزه‌های ورزش و فرهنگ قرار گیرد.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

به گزارش تسنیم، روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی پیش‌تر ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را به‌عنوان ورزشگاه میزبان دیدار با سپاهان (در چارچوب هفته یک هشتم نهایی جام حذفی) اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است