Web Analytics Made Easy - Statcounter

انیمیشن کوتاه «پلیس‌ها و سارقان» / Cops and Robbers به کارگردانی آرنِن مانِر و تیموتی وارهیل (که بازیگر و نویسنده آن هم هست) در واکنش به قتل احمد اربری ساخته شده است.

به گزارش برنا، انیمیشن کوتاه «پلیس‌ها و سارقان» به کارگردانی آرنِن مانِر و تیموتی وارهیل (که بازیگر و نویسنده آن هم هست) در واکنش به قتل احمد اربری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموتی وارهیل و آرنن مانر می‌گویند: «این فیلم را برای همه مردان و زنان و کودکان سیاه‌پوستی ساختند که قربانی رفتارهای نژادپرستانه، خشونت پلیس، ازدست‌دادن عزیزان و دیگر بی‌عدالتی‌های اجتماعی شده‌اند، فقط به این دلیل که خودشان بودند.» بیش از سی هنرمند و دانشجو و کمپانی جلوه‌های ویژه بصری از سراسر جهان در ساخت این فیلم کوتاه مشارکت کرده‌اند؛ و نیمی از انیمارتورهای «پلیس‌ها و سارقان» سیاه‌پوست هستند.

این انیمیشن کوتاه که از ۲۸ دسامبر (هشتم دی) در نتفلیکس عرضه خواهد شد، از سوی جادا پینکت اسمیت به این غول عرصه پخش مجازی و آنلاین معرفی شده است. او در باب اهمیت «پلیس‌ها و سارقان» به «ورایتی» چنین توضیح داده است: «به عنوان یک زن آمریکایی آفریقایی این فیلم کوتاه را یکی از آن آثاری دیدم که پیامی مهم و مقتدرانه را با غمخواری و از زاویه دید جامعه ما ارایه می‌کند؛ و نشان می‌دهد که ما در این روزگار به‌خصوص در حال تجربه چه شرایطی هستیم. این رابطه احساسی عمیق با روح و قلبم باعث شد از فیلم حمایت کنم».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احمد اربری پلیس ها و سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی