Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت بر لزوم محدودیت بیشتر فعالیت شرکت‌های دولتی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، «سعید نمکی» وزیر بهداشت با اشاره به آمار بالای مرگ و میرهای کرونا، بیان کرد: از مردم تشکر می‌کنم که در این چند روز در اعمال محدودیت‌ها با ما همکاری کردند، موارد بسیار دلگرم‌کننده‌ای را شاهد بودیم، رعایت پروتکل‌ها در خیلی از جاها بالای ۹۰ درصد بود که نشان از همراهی گسترده مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی افزود: سه مورد نگرانی بود که خدمت رئیس جمهور هم عرض کردم و ایشان هم در این مورد دستور اکید دادند، یکی از آنها ترافیک صبحگاهی بود که به دلیل حضور شرکت‌های خصوصی از یک‌ سو و همینطور ادارات دولتی که بیش از آنچه ما فکر می‌کردیم در ترافیک صبحگاهی مترو و اتوبوس تاثیرگذار بودند، امروز آقای رئیس جمهور دستور دادند که فعالیت حضوری ادارات را باز هم به حداقل برسانند، یعنی در حد تعطیل، مگر موارد مورد نیاز و همینطور از شرکت‌های خصوصی تقاضا داریم که همراهی کنند، چون در مصوبه ستاد هم شرکت‌های خصوصی را مشمول این طرح کردیم در غیر این صورت همکاران من اقدام به برخورد و تعطیلی شرکت‌های خصوصی می‌کنند که در رفت و آمد شهری اثرات نامطلوبی را دارند.

وی ادامه داد: نکته بعدی که باعث اعتراض ما بود، توزیع مرغ در بازارهای روز و تره بارها بوده که انبوهی از مردم آنجا جمع شدند و تمام برنامه‌های ما را متاسفانه در این مورد به هم ریخت، مسئولین محترم دستور اکید دادند تا این وضعیت در اسرع وقت ساماندهی شود تا دیگر تجمعی صورت نگیرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003B8b

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر بهداشت شرکت های خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کد خبر: 1228308 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه