Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@11:39:03 GMT

جزئیات یک توافق بین حسن روحانی و قالیباف

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۳۴۱۷

ساعت24- با توافق رییس جمهوری و رییس مجلس، نایب رییس مجلس شورای اسلامی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

 در پی اعتراض برخی نمایندگان به عدم حضور نماینده‌ای از مجلس شورای اسلامی در ستاد ملی مقابله با کرونا، و با توافق حسن روحانی رئیس جمهوری و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس به عضویت ستاد ملی مقابله با کرونا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت

رئیس‌جمهوری بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی و اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری کل دستگاه‌های مسئول تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، نشست ستاد اقتصادی دولت امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌ماه) به ریاست سید ابراهیم رئیسی و به‌منظور بررسی تازه‌ترین وضع پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدمجید رضوی، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا ضمن ارائه گزارشی از وضع قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس‌جمهوری پس از شنیدن این گزارش و نقطه نظرهای اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی زمینه‌های قاچاق و هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تأکید کرد.

رئیسی با اشاره به آثار سوء قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق موضوعی فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تأخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

رئیس‌جمهوری در این نشست بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و حجم کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است