Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه گاز اسنام ایتالیا برای رسیدن به هدف کربن خنثی تا سال 2040 برنامه ریزی کرده است.

به گزارش «انرژی امروز» گروه گاز اسنام (Snam) زیرمجموعه ای از غول نفتی انی ایتالیاست. اسنام می‌گوید سرماه گذاری خود برای ایجاد شبکه هیدروژن و استفاده از منابع انرژی پاک را افزایش داده است.

اسنام که بزرگ ترین شرکت خطوط لوله گاز اروپاست روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلیارد یورو در زمینه انرژی های پاک و کربن خنثی با هدف قرار دادن سال 2040 سرمایه گذاری خواهد کرد.

بر اساس اعلام این شرکت نیمی از این سرمایه گذاری برای زیرساخت های هیدروژن خواهد بود.

با این حال اسنام اعلام کرده است که سرمایه گذاری این انتشارات کربن خارج از قدرت کنترل این شرکت را در بر نمی گیرد اما با عرضه کنندگان محصولاتش همکاری خواهد کرد تا بتوانند انتشارات حوزه سوم را شناسایی کنند، انتشارات حوزه سوم به انتشاراتی گفته می شود که با مصرف محصولات یک شرکت تولید می شود.

پیش از این اسنام گفته بود تا سال 2030 حدود 40 درصد از انتشارات خود را کاهش می دهد اما حالا این شرکت هدف خود را برای کاهش 50 درصدی این انتشارات تنظیم کرده است.

مارکو آلورا، مدیر اجرایی اسنام می گوید: اسنام یکی از اولین شرکت های انرژی است که تا سال 2040 به کربن صفر خواهد رسید. و این شرکت از طریق توسعه گاز سبز و به ویژه هیدروژن، به طور وسیعی در کربن زدایی سیستم های خود مشارکت خواهد داشت.

 

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در نمایشگاه «ایران هلث»

یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، نخستین نشست کمیته رویداد‌های های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با حضور نمایندگان تشکل‌های مرتبط، مسئولین وزارت بهداشت و پارک فناوری پردیس و فعالان حوزه سلامت برگزار شد.

در این نشست که با محوریت شبکه فن بازار ملی ایران برگزار شد، در خصوص برگزاری رویداد‌های جانبی در نمایشگاه ایران هلث از جمله دوره‌های آموزشی مرتبط، برگزاری کارگاه آموزشی و پنل‌های تخصصی، برگزاری نشست‌های معرفی دستاورد‌های فناورانه تجهیزات پزشکی و نیازمندی‌های کشور در این حوزه بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس پیشنهاد‌های مطرح شده در این نشست و با محوریت شبکه فن بازار ملی ایران، علاوه بر تهیه برنامه جامع برگزاری رویداد‌های جانبی نمایشگاه، برنامه‌های به هم رسانی و تبادل فناوری با همکاری کارگزاران شبکه فن بازار ملی ایران اجرا خواهد شد. رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های حوزه سلامت از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ است.

نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳، ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ توسط پارک فناوری پردیس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • ابداع شیوه نوینی برای کاهش گاز‌های گلخانه‌ای با زباله 
  • رونمایی از اوّلین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان
  • ساختمانهای اداری برچسب انرژی می‌گیرند
  • ساختمان‌های اداری برچسب انرژی می‌گیرند
  • رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در نمایشگاه «ایران هلث»
  • رکوردزنی نیروگاه سد گتوند در تولید انرژی برق‌آبی
  • راه‌اندازی کارخانه کربن و نیروگاه‌های خورشیدی برنامه اولویت‌دار ایرالکو در سال جدید است
  • عصبانیت آمریکایی‌ها از رونمایی لپ‌تاپ جدید هوآوی
  • عصبانیت مقامات آمریکایی از رونمایی لپ‌تاپ جدید هواوی