Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان سرمربی  تراکتور بیان کرد سپاهان باشگاهی است که نزدیک‌ ترین باشگاه به تراکتور به حساب می‌ آید و حس خوبی میان دو باشگاه وجود دارد

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان شرکت کرد.

به گزارش طرفداری علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت:

سپاهان باشگاهی است که نزدیک‌ترین باشگاه به تراکتور به حساب می‌آید و حس خوبی میان دو باشگاه وجود دارد و شباهت‌های زیادی به یکدیگر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا میزبان سپاهان خواهیم بود و با وجود کرونا و محدودیت‌هایی که وجود دارد، امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم و یک بازی فوق‌العاده خوب را هم ببینیم. ما از دو بازی نخست دو امتیاز کسب کردیم و امیدوارم فردا به اولین سه امتیازمان دست یابیم.

او  در پاسخ به این سؤال که تراکتور در دو بازی نخست نتوانسته نتایج قابل قبولی بگیرد، اما به لحاظ فنی نمره قبولی گرفته است. با این حال او با چه سیستمی مقابل سپاهان بازی خواهد کرد و با توجه به تغییر نفرات تیم و حضور کادر فنی جدید از چه هفته‌ای باید منتظر تراکتور مدنظر منصوریان باشیم، گفت:

در دو هفته گذشته با سیستم سه دفاعه بازی کردیم و از این سیستم هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. سیستم اولیه ما 2-5-3 است و با توجه به شرایط بازی سیستم ما به 3-4-3 تغییر خواهد کرد، اما از بازی با سه مدافع صرف‌نظر نخواهیم کرد، من جمله اینکه در مورد هفته اول هنوز بحث دارم. این روزها فقط فوتبال برتر در تلویزیون پخش می‌شود و نمی‌دانم چرا شب‌های فوتبالی پخش نمی‌شود، اما درباره هفته اول همه دیدید چه اتفاقی افتاد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد:

با تمام احترامی که مالک باشگاه، مدیریت باشگاه و خود من برای داوران قائلیم و معتقدیم باید به داوری احترام گذاشت و اینکه با خودم قول و قرار گذاشته‌ام اگر داوری مدیریت خوبی داشت و فقط در برخی صحنه‌ها دچار اشتباه شد، برخی نکات را بگویم‌، اما در بازی هفته اول دو پنالتی صد درصد ما را نگرفتند. روند لیگ هم طوری نیست که نتیجه 3 بر یک، 3 بر 2 یا 4 بر 2 شود. در لیگ پرفشار فیزیکی و فرسایشی ما با دو حرکت خیلی خوب ممکن است گل به ثمر برسد یا پنالتی گرفته شود. با تمام احترام به داوری آقای سیدعلی که از دوستان خوب من است، به جز دو صحنه پنالتی باقی بازی را خوب مدیریت کرد، اما دو امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد.

او خاطرنشان کرد:

نظر من این است که به همان اندازه که در فوتبال برتر به استقلال و پرسپولیس پرداخته می‌شود، به سایر تیم‌ها نیز بپردازند. می‌خواهم به محمدحسین میثاقی عزیز که دوستم است بگویم به ما، سپاهان و سایر تیم‌ها نیز باید پرداخته شود. به خصوص تراکتور و سپاهان که معتقدم جمعیت 30 میلیونی پشت سر ماست و هر جا ترک زبان باشد، ما آنجا پایگاه داریم‌. باید حق و حقوق ما دیده می‌شد تا جایی که خودم روی خط برنامه رفتم و خواستم یک بار دیگر تصویر را نمایش دهند. وقتی از زاویه دیگر نشان داده شد، نظر کارشناسان تغییر کرد. پنالتی دقیقه 33 که صد درصد دیده نشد و ما دو امتیاز از تیم آقای هدایت ممبینی طلبکار هستیم‌! علاقه‌ای هم نداریم این دو امتیاز فردا به ما داده شود، بلکه فقط می‌گوییم حق ما در حین بازی داده شود، نه اینکه تلافی این اتفاق در بازی با سپاهان در بیاید و امتیاز گمشده سپاهان را سر ما در بیاورند.

منصوریان ادامه داد:

در بازی دوم داور بازی ما آقای رضا کرمانشاهی بود که بسیار مسلط و بسیار خوب داوری کرد. سیدعلی هم در بازی اول خوب قضاوت کرد، اما آن زمان‌های مهم باید پنالتی گرفته شود، آنهم برای تیمی مثل ما که کاملاً مالکانه بازی می‌کند و با این سوت‌ها جریان بازی تغییر می‌کند. چون باعث می‌شود حریفان ما که در لانه خود حضور دارند تا از تراکتور مساوی بگیرند، از این شرایط خارج شوند و ما به گل‌های بعدی برسیم. بنابراین از سوال دوست‌مان تشکر می‌کنم و امیدوارم فردا به فرم اصلی‌مان برسیم و به اولین سه امتیازمان دست پیدا کنیم.

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا منصوریان دو امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد