Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین محمود فکری برای دیدار با ماشین سازی چند تغییر مهم در ترکیب استقلال ایجاد کرده است. اولین حضور رشید مظاهری به همراه محمد نادری و البته موسوی باعث شده تا استقلال ترکیب متفاوتی نسبت به دو دیدار قبل داشته باشد. با نظر محمود فکری استقلال با ترکیب رشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند، احمد موسوی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 567850

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد

به گزارش خبرنگار مهر، میکائیل توحیدی قویدل صبح سه شنبه با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک نموده است اظهار داشت: شبستر به عنوان مرکز شهرستان شبستر و جمعیت بالای آن نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری می‌باشد و در سنوات گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی گفت: پس از اقدامات انجام گرفته در سنوات گذشته در خصوص خرید ماشین آلات جدید، خرید و تجهیز مجموعه مدیریت شهری شبستر در دستور کار قرار گرفت که یک دستگاه بیل مکانیکی، دو ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی ۶ اینچ، خودرو نیسان و خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به تجهیز و ساماندهی چند دستگاه نیسان در سال گذشته بیان کرد: از ابتدای انتصاب تاکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما تجهیز واحدهای مختلف مجموعه شهرداری بوده تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به شهروندان داشته باشیم.

توحیدی اضافه کرد: در همین راستا چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خریداری و تحویل واحدهای خدمات شهری شد.

شهردار شبستر در ادامه با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل ٱسفالت ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک خاطر نشان کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر می‌باشد.

کد خبر 6085919

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال