Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از روند ساخت و ساز پروژه حرم حضرت احمد بن اسحاق قمی (ره) در سرپل ذهاب بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در معیت امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با حضور در حرم احمد بن اسحاق (ره)از روند ساخت و ساز این پروژه مذهبی در شهرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 حجت الاسلام محمد صالحی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در سفر به شهرستان سرپل ذهاب به همراه امام جمعه این شهرستان از پروژه ساخت و توسعه حرم احمد بن اسحاق (ره)بازدید و روند اجرایی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

 حجت الاسلام محمد صالحی افزود: پروژه ساخت حرم احمد بن اسحاق ( ره )ذهاب با همت مسئولین استانی و تلاش و پیگیری های امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در حال اجرا است و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

وی تصریح کرد: ساختمان حرم احمد بن اسحاق(ره ) در جریان زلزله سال ۱۳۹۶ به کلی تخریب شد و امروز با تلاش و پیگیری های انجام شده در حال ساخت است که عملیات عمرانی آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 حجت الاسلام محمد صالحی گفت: حرم احمد بن اسحاق ( ره )یک مرکز فرهنگی و پایگاه بزرگ مذهبی در غرب کشور است بعد از افتتاح و بهره برداری از آن در خدمت فرهنگ غنی و ناب شیعه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حرم احمد بن اسحاق سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد