Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هوای استان طی مدت امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود اما با ورود سامانه بارشی از بامداد فردا پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده جو استان متأثر از این سامانه خواهد بود.

وی افزود: این سامانه علاوه بر افزایش دمای شبانه سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد و در برخی نقاط رگبار تگرگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به احتمال بارش برف در ارتفاعات، تصریح کرد: ممکن است این بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سرد سیر به شکل برف نمود پیدا کند.

خسروی با اشاره به شدت بارش‌ها در نیمه شرقی و منطقه اورامانات در روز پنجشنبه و نیمه غربی استان تا اوایل روز یکشنبه بیان کرد: به علت شدت بارش‌ها علاوه بر آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب، در برخی نقاط سیلاب‌های محلی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وزش باد در روز پنجشنبه در غرب استان شدید خواهد بود و ممکن است هوا را مدتی غبار آلود کند.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از خسارات و مخاطرات احتمالی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و به احتیاط در رانندگی توجه ویژه داشته باشند.

خسروی گفت: از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود و پاک سازی کانال‌ها، آبگذرها و راه‌های خروج آب ساختمان‌ها و دهانه پل‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: کشاورزان نسبت به مراقبت از محصولات کشاورزی اقدام کنند و استحکام سازه‌های گلخانه‌ها اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 5080412

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان هواشناسی بارندگی آبگرفتگی معابر کشاورزی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بسیج بارش برف کمک مومنانه ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید

مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه بارشی از روز سه‌شنبه به استان و احتمال بروز سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، امان محمد کمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امواج سامانه بارشی از روز سه‌شنبه به استان نفوذ خواهد کرد که بارش باران را در پی خواهد داشت.

وی افزود: از پیامدهای این سامانه رگبار و رعدوبرق، در نقاط مرتفع ریزش برف، احتمال تگرگ، پدیده مه، کاهش محسوس دما و وزش باد شدید است.

مدیرکل هواشناسی گلستان بیان کرد: فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت و حیطه فعالیت آن بیشتر نواحی کوهستانی و کوهپایه‌ای خواهد بود.

کمالی اضافه کرد: با توجه به نوع فعالیت این سامانه احتمال بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی برخی معابر، اختلال در تردد جاده‌ای و احتمال خسارت به برخی سازه‌ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و در ترددهای جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط کنند.

کد خبر 746628

دیگر خبرها

  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • ‏سامانه بارشی تشدید می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر