Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین گفت: برای اعمال محدودیت‌های کرونایی در قزوین از ظرفیت پلیس استفاده نکردیم و همراهی مطلوب مردم در نتیجه اطلاع رسانی گسترده رسانه‌های امین قزوین بوده است. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به اینکه از ابتدای هفته تاکنون اتوبان‌های قزوین بالای 70 درصد خلوت شده است اظهار داشت: پیش بینی وزارت بهداشت این بود که باتوجه به موقعیت جغرافیایی استان قزوین، این استان در شرایط بحرانی قرار بگیرد اما این در حالی است که همکاری مردم متمدن قزوین با ستاد مقابله با کرونا و تلاش دستگاه‌های اجرایی جلو ایجاد بحران سنگین را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برای اعمال محدودیت‌های کرونایی در قزوین از ظرفیت پلیس استفاده نکردیم افزود: اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها در تمام حوزه‌ها به ویژه انعکاس اخبار کرونا در کنار عوامل اجرایی و دولتی بدون حتی یک مورد ساختن حاشیه و با رویکرد امید آفرینی در جامعه فعالیت خستگی ناپذیر داشته‌اند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین ادامه داد: از ساعت 9 شب به بعد خودجوش مردم برای کارهای غیر ضروری از خانه بیرون نمی‌آیند که این امر در نتیجه اطلاع رسانی گسترده رسانه‌های امین قزوین اتفاق افتاده است.

همراهی بازاریان و اصناف با ستاد مقابله با کرونا حماسه است

حبیبی با تاکید بر اینکه همراهی بازاریان و اصناف با ستاد مقابله با کرونا در استان حماسه و مثال نزدنی است، تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است که از هیچ نوع اقدام حمایتی برای این عزیزان دریغ نکنیم زیرا که واقعا در این شرایط نامطلوب اقتصادی تعطیل کردن مغازه و تمکین مصوبات ستاد کرونا تحسین برانگیز است.

30 درصد از ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی قزوین به بیماران کرونایی اختصاص یافترئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: پلاسمادرمانی جزو درمان‌های تایید‌ شده کرونا نیستتردد قزوینی‌ها با پلاک‌های غیربومی در سطح استان بلامانع است

وی گفت: بیش از هزار خانواده در قزوین به علت کرونا داغدار شدند لذا واقعا شرایط بسیار سخت است و ما حداقل روزی چهار الی پنج جلسه با مسئولان کادر درمان داریم که علاوه بر انجام امورات باید حواسمان باشد که درگیر کرونا نشویم زیرا در آن صورت کار لَنگ می‌شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با تاکید بر اینکه 70 درصد قربانیان کرونا در قزوین افراد بالای 65 سال هستند، افزود: اگر این افراد که اغلب به واسطه شرایط سنی دارای بیماری زمینه‌ای هستند چندین هفته در خانه بمانند و مراقبت کنند درصد قربانیان کرونا آمار چشمگیری خواهد داشت.

حبیبی در انتها خاطرنشان کرد: آمار و بازده محدودیت‌های هوشمند و تعطیلی‌ها پس از دو هفته نمایان می‌شود و اگر مشارکت مردم نباشد هر چقدر هم امکانات به کار ببریم موفق نخواهیم شد زیرا کرونا در حال حاضر داروی مشخص و درمان قطعی ندارد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان

رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه رمضان، از اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان خبر داد و اظهار داشت: شب‌های قدر را در پیش داریم و به منظور استفاده بهتر مردم از اماکن مذهبی محدودیت‌های ترافیکی در اقصی نقاط استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پر تردد اجرا می‌شود، ادامه داد: این محدودیت‌ها برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استفاده بهتر و بیشتر از این مراسم پر فیض اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به اینکه در این شب‌ها پلیس راهور با آمادگی کامل، آماده خدمت‌رسانی به همشهریان است، گفت: از مردم عزیز هم درخواست داریم تا با ما همکاری لازم را داشته باشند تا مراسم در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان در محدوده ورودی گلزار شهدای کرمان اعمال محدودیت ترافیکی خواهیم داشت، افزود: در این محدوده در بلوار شهید پورجعفری و خیابان شهید یوسف‌الهی هیچ خودرویی نمی‌تواند به سمت گلزار شهدا تردد کند و مسیرها از دو طرف مسدود می‌شود.

خوشوقت با اشاره به اینکه در بلوار فردوسی شهر کرمان در محدوده تکیه عباسعلی نیز اعمال محدودیت ترافیکی داریم، بیان کرد: این مسیر از محدوده سه راهی سعدی و سه راهی پروین اعتصامی مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه در محدوده خیابان‌های اطراف مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، گفت: در این محدوده از مسیر جنوب به شمال رفت به مصلی از سمت تقاطع بلوار پاسداران به سمت میدان عاشورا ورود ممنوع می‌شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران