Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم حذف بروکراسی اداری و به کارگیری مدیریت جهادی در مسیر خدمت رسانی به ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مجید عابدی در نشست با اعضای شورای معاونین بنیاد خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کار جهادی و حذف بروکراسی مورد توجه قرار گرفته است افزود: به عنوان مثال کاری که انجام آن با یک تلفن میسر می شود نباید در پروسه پرپیچ و خم اداری و نامه نگاری های طولانی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز در مواردی که وجود سند الزامی است می‌توان این روال را برای کار ایثارگران عزیز تسهیل کرد.
سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مقام معظم رهبری همواره نسبت به انجام شدن کارهای مربوط به ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان تأکید دارند و مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران با تکیه بر سه اصل «قدرت و قوت»، «دقت» و «سرعت در انجام کار» تلاش می کند تا به خوبی در این مسیر حرکت کند.
 وی با تأکید بر اهمیت کادرسازی و جانشین پروری گفت: شناسایی، پرورش و حمایت از نیروهای متعهد، پرتلاش و خبره برای جایگزینی مدیران، معاونان و کارشناسان از اهمیت ویژه‌ای در بنیاد شهید و امور ایثارگران برخوردار است.  در مسیر این کادرسازی باید بکوشیم تا به گونه‌ای عمل شود که رشد و تعالی سازمانی و رضایت ایثارگران را به دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات این اداره کل ارائه داد و اعضای شورای معاونین این استان نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی مسیر رودخانه‌های در پی هشدار بارندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ستاد بحران شهرستان مهریز با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از بند‌ها و رودخانه جاده کنجکوه بازدید میدانی داشتند.   ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، سرپرست فرمانداری، دادستان، بخشدار، شهردار، رئیس منابع طبیعی، رئیس محیط زیست و رئیس اداره راهداری از بند‌ها و رودخانه محور کنجکوه بازدید کردند.   محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی با اشاره به هشدار اداره هواشناسی از برنامه ریزی برای ایمن سازی و ساماندهی مسیر رودخانه‌ها خبرداد و از نمایندگان قنوات و سایر بهره برداران پروژه‌های آب و خاک خواست تا نسبت به انجام اقدامات حفاظتی و ایمنی در مسیر قنوات و بالادست آن‌ها و نیز حفاظت و حراست از تجهیزات و ماشین آلات موجود در پروژه‌های در حال اجرا همت ورزند.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی مسیر رودخانه‌های در پی هشدار بارندگی
  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی