Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم های هراز آمل و شهرداری ارومیه از ساعت 14:30 در سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند. 

در این مسابقه تیم شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 16 و 25 بر 18 از سد حریف خود عبور کند تا هشتمین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب سومین شکست تیم والیبال لبنیات هراز آمل با هدایت بهروز عطایی هم در جدول رده بندی نوشته شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ارومیه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم

هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، جمعه شب با یک دیدار آغاز شد که مصاف تیم‌های کالیاری و یوونتوس با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

شاگردان رانیری بازی را خوب شروع کردند و با اشتباه مدافعان یووه، دو پنالتی در نیمه نخست کسب کردند. در دقیقه ۲۸ بازی، ضربه سر دوسنا در محوطه جریمه یووه به دست گلیسون برمر برخورد کرد و منجر به اعلام پنالتی به سود میزبان شد. جانلوکا گائتانو پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد با فریب شزنی و زدن ضربه به سمت چپ بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ هم زیتو لوومبو از مدافعان یووه گذشت، اما شزنی با خروج از دروازه تعادل این مهاجم را بر هم زد و همین باعث شد که داور نقطه پنالتی را نشان دهد و دروازه‌بان یووه را با کارت زرد جریمه کند. این بار یری مینا پشت توپ ایستاد و دقیقاً مانند گل گائتانو، ضربه‌اش را به سمت چپ زد و شزنی را فریب داد تا کالیاری با دو ضربه پنالتی در آستانه شکست یوونتوس قرار بگیرد.

در نیمه دوم ابتدا دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۶۱ از روی ضربه آزاد گل نخست یووه را زد و سپس از دقیقه ۸۷ روی سانتر کنان یلدیز مدافع کالیاری به اشتباه دورازه خودشان را باز کرد  تا بازی مساوی تمام شود.

شاگردان آلگری با این تساوی ۶۴ امتیازی شدند و در رتبه سوم جدول جای دارند. کالیاری هم با ۳۲ امتیاز به رتبه سیزدهم صعود کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم
  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد