Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ، حسین امیری‌گنجه در حاشیه نشست شورای معاونان این اداره کل با بیان این مطلب افزود: طی ماه‌های اخیر جهش قابل‌توجهی در کاهش پرونده‌های حقوقی صورت گرفت و طی آبان ماه سال جاری ۱۶۰ فقره پرونده اجرای احکام مختومه گردید.
وی به اهتمام اداره کل غرب تهران بزرگ در کاهش پرونده‌های اجرائی احکام گفت: کارگروهی متشکل از معاونت تعهدات بیمه‌ای و اداره حقوقی غرب تهران بزرگ تشکیل شد و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، افزایش نیروی انسانی، زمان کاری و حضور موثر در شعب؛ ضمن به حداقل رساندن زمان رسیدگی به پرونده‌های اجرای احکام، رضایتمندی بیمه‌شدگان و کارفرمایان نیز ارتقاء بخشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به عملکرد کلی اداره حقوقی اداره کل غرب تهران بزرگ گفت: طی ۷ ماهه سال جاری، دادنامه صادره به طرفیت اداره کل (منهای موضوعات مرخصی زایمان و ۲% جانبازان) ۱۳۸۷ فقره پرونده بود که از این تعداد با اهتمام وافر کارکنان اداره حقوقی این اداره کل ۸۳۳ فقره پرونده به سازمان از سوی اداره کل غرب تهران بزرگ صادر شده است.
وی تاکید کرد: از مجموعه پرونده‌های اجرای احکام ۴۷۱ پرونده تا پایان سال ۱۳۹۸ در دست اقدام بوده است که هم‌اکنون به کمتر از ۲% رسیده و مختومه شده است.

امیری‌گنجه گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ لغایت آبان ماه ۱۳۹۹ تعداد  ۴۴۰ فقره پرونده اجرای احکام به اداره کل غرب تهران بزرگ ارسال شد که هم‌اکنون از این تعداد به کمتر از ۲۷۰ پرونده کاهش یافته که باید طی ماه‌های آینده این تعداد به صفر برسد.
وی طرح شکایت از سوی بیمه‌شدگان و کارفرمایان را حق قانونی و در راستای احقاق حق شهروندی برشمرد و افزود: در اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها بعضا اختلاف‌نظرهایی وجود دارد که نمی‌توان فراتر از قوانین عمل کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: کاهش شکایت در دیوان عدالت اداری در گرو افزایش سطح آگاهی مخاطبان، بازنگری در برخی از قوانین و دستورالعمل‌ها و رعایت نمودن قوانین و اصول بیمه‌‎ای از سوی کارفرمایان است.
وی با اشاره به موضوع برقراری مستمری در کارهای سخت و زیان‌آور گفت: تفسیر از این قانون نیازمند شفاف‌سازی است. برخی از مشاغل ذاتا سخت و دشوار است، اما زیان‌آور نیست و قابلیت کاهش سختی در کار وجود دارد، اما بسیاری از مشاغل ماهیتا زیان‌آور و غیرقابل وصف و دارای آلاینده‌های روحی، جسمی و روانی است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی جلسه شورای اداری حقوق شهروندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی جلسه شورای اداری حقوق شهروندی سازمان تامین اجتماعی جلسه شورای اداری حقوق شهروندی اخبار کنکور اداره کل غرب تهران بزرگ تامین اجتماعی اجرای احکام فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: در یک سال گذشته عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های محور‌های اصلی و نقاط پر تصادف مازندران بطول ۱۸۰۰ کیلومتر توسط این اداره کل انجام شده است.

او بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و افزود:ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه‌ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی موثر بوده، از این رو عملیات اصلاح شیب شیروانی در کناره جاده‌ها به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می‌گردد.

جهانیان گفت: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم می‌باشد.

او افزود: اغلب تلفات و تصادفات جاده‌ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات جاده‌ای دارد.

جهانیان گفت: حفظ و نگهداری راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی این اداره کل بوده که علیرغم محدودیت‌های اعتباری این اداره کل با تکیه بر همت راهداران پرتلاش خود توانسته، در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره این نکته که عواملی همچون راه، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگی تاثیر دارند، افزود: امیدواریم با انجام اقدامات ایمن سازی زود بازده مانند اصلاح شیب‌های شیروانی راه‌ها شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • کاهش ۹ درصدی سفرهای نوروزی همدان