Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:40:06 GMT

اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی تنیس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۰۰۴

اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی تنیس برگزار شد

اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی تنیس با حضور نمایندگان‌کشورمان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی تنیس در سال 2020 به صورت آنلاین و با حضور نمایندگان فدراسیون کشورهای مختلف و به ریاست دیوید هگرتی رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان برگزاری این اجلاس گزارشی از روند فعالیت‌های سال 2020 ارائه شد و برنامه‌های آینده تنیس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در اجلاس دو روزه سالیانه فدراسیون جهانی تنیس داود عزیزی رئیس فدراسیون کشورمان به همراه عادل برقعی مدیر امور بین‌الملل به نمایندگی از ایران حضور داشتند.

سال گذشته کشور پرتغال میزبانی اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی را بر عهده داشت و‌ امسال به دلیل شرایط پیش آمده، جلسه بررسی مسائل روز تنیس به صورت آنلاین برگزار شد.

برگزاری مسابقات تنیس در بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان نیز لغو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاهای کشورمان ساعت ۱۸ امروز ابتدا به فرودگاه دبی سفر کنند و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان