Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@08:13:05 GMT

زالی: تهران هنوز در وضعیت قرمز است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۰۱۹

زالی: تهران هنوز در وضعیت قرمز است

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجاست، گفت: ۹۲ فوتی کرونا در روز گذشته ثبت شده است.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی، در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین ستاد کرونا تهران و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با بیان اینکه نکته نگران کننده این است که مردم فکر می‌کنند محدودیت‌های کرونایی به سرعت می‌تواند آمار مرگ و میر و میزان ابتلاء را تغییر دهد، افزود: متأسفانه شرایط این گونه نیست و از شنبه تا به امروز تغییر خیلی شگرفی را در میزان بستری بیمارستان‌ها و مرگ و میرها در تهران نداشتیم، به گونه‌ای که متأسفانه دیروز ۹۲ بیمار فوتی PCR مثبت در استان تهران داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ ۹۲ فوتی کرونا در یک روز در تهران

وی با بیان اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجاست، ادامه داد: همچنین بررسی‌های میدانی ما حاکی از آن است که متأسفانه کماکان شکستن و نقض قرنطینه توسط افراد PCR مثبت در تهران در حال انجام است.

زالی همچنین با بیان اینکه دیروز بیش از ۱۵۱ نفر از مبتلایان PCR مثبت به فرودگاه مراجعه کردند و می‌خواستند از حمل و نقل هوایی برای سفر به استان‌های دیگر استفاده کنند، گفت: این مساله واقعاً جای تأسف دارد و بسیار موضوع نگران کننده‌ای است.

وی تاکید کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در طول ۳ روز اخیر میزان شکستن قرنطینه توسط افراد دارای آزمایش PCR مثبت ادامه دارد و این افراد در ترددها به خصوص ترددهای درون شهری و مناطق مرکزی شهر نقض قرنطینه کرده‌اند و این آمار عدد قابل توجهی است

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ علیرضا زالی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی سلامت کلانشهر تهران تهران استان تهران ستاد مقابله با کرونا PCR مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده های شمال

آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن هاشمی در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: با توجه به تصاویر دریافتی در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک تا مجلار، مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز محدوده‌های آب اسک تا بایجان نیز سنگین است، افزود: تردد در محور‌های سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی ادامه داد: وضعیت هوا ابری است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا می‌شود. ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • هوای تهران در وضعیت «پاک»
  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس