Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شاهرود از همراهی ۹۵ درصد از کسبه و بازاریان در اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: افرادی آگاهانه و یا ناآگاهانه اصول را رعایت نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ نادر فخری روز چهارشنبه اظهار داشت: برخی افراد از وضعیت شهرستان ناآگاه هستند و رفتار غیراصولی و غیر قانونی نسبت به تحریک برخی اصناف برای بازگشایی مغازه ها اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیاری از کسبه و بازاریان تاکنون همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته اند، تصریح کرد: معدود کسانی به دنبال خدشه دار کردن چهره بازاریان هستند که بزودی آنان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

فخری با اشاره به اینکه ستاد عملیات مقابله با کرونا شهرستان شاهرود دارای سه معاونت بوده و هر کدام ماموریت خاصی دارند ، افزود: یکی از این معاونت ها مسوولیت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را دارد، در کنار نشست های اصلی این معاونت یکسری نشست های هماهنگی هم برگزار می‌گردد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: در همین راستا نشستی با حضور فرمانده انتظامی و رییس پلیس راهور با هدف بررسی مشکلات و معایب طرح محدودیت ها و بازنگری در روش اجرا برگزار شد و به نتایج و تفاهم  خوبی دست یافتیم.

به گفته وی در حوزه محدودیت های داخل شهر، محدودیت های تردد و ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهر مشکلی نبوده و رضایت کامل در اجرای این طرح وجود داشت.

معاون استاندار سمنان از برگزاری نشستی با عنوان هماهنگی معاونت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و ابراز داشت: این نشست با حضور نیروی انتظامی، پلیس امنیت، پلیس اماکن، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، رییس اداره بهداشت حرفه ای محیط، تعزیرات، اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گفته فخری در این نشست موضوعات تجربه شده در چند روز اخیر مورد بررسی و نقاط قوت و ضعف مورد ارزیابی قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه دادستان شهرستان شاهرود مجوز پلمب سیار برای نیروی انتظامی، اداره صمت و اداره بهداشت و درمان صادر کرده است، افزود: بازرسی از بانک ها، اداره ها و همچنین بازرسی از اصناف پنج شهر دیگر شهرستان به طور مستمر و با جدیت در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شاهرود تصریح کرد:دراین نشست مقرر شد اصناف قانون شکن که تعداد بسیار کمی هستند، شناسایی و به دادگستری شعبه رسیدگی به جرایم کرونا معرفی شوند.

فخری با اشاره به اینکه واحدهای صنفی متخلف ۱۵ روز پلمب می شوند، تصریح کرد: برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل داده می شود و از تمدید پروانه کسب برای آنان خودداری می گردد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تامین مرغ مصرفی شهرستان نداریم، اظهار داشت: از ۲ روز گذشته مقدار زیادی مرغ گرم و منجمد وارد شهرستان شده و بین عوامل توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از یک ماه گذشته مقداری مرغ در سردخانه های شهرستان ذخیره شده که در صورت نیاز توزیع خواهد شد، افزود: همه عوامل فروش باید براساس نرخ مصوب مرغ را توزیع نمایند.

به گفته وی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مامور شده تا عوامل توزیع در سطح شهرستان را گسترش داده تا ازدحام و تجمع خرید جلوگیری گردد.

شهرستان شاهرود با ۵۳ هزار کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان یکی از مناظق بحرانی کشور در شیوع ویروس کروناست .

در این شهرستان بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه فعالیت می کنند که زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مقابله با ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف انگلیس به همکاری با اسرائیل برای مقابله با ایران

نخست وزیر انگلیس امروز به خبرنگاران گفت که جت‌های نظامی این کشور تعدادی از پهپادهای ایران را رهگیری کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه به خبرنگاران گفت که جت‌های نظامی انگلیس پهپادهایی را که ایران در اقدام تنبیهی علیه اسرائیل پرتاب کرده بود، رهگیری کرده است.

سوناک گفت: «می‌توانم تایید کنم که هواپیماهای ما تعدادی پهپاد ایران را سرنگون کردند.»

وی همچنین گفت که انگلیس در کنار امنیت اسرائیل و منطقه ایستاده است. وی گفت: «آنچه اکنون به آن نیاز داریم این است.»

پیشتر نیز شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشارکت جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در رهگیری پهپادهای ایرانی در آسمان اردن و سوریه خبر داد.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه‌شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشتگروه‌های فلسطینی حمله ایران علیه اسرائیل را تبریک گفتند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • سرقت به عنف در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • اعتراف انگلیس به همکاری با اسرائیل برای مقابله با ایران
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود تشکیل شد
  • تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟