Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، قطع غیر منتظره تلفن های ثابت شهر خاش سبب نارضایتی مردم شد بگونه ای که برای پیگیری موضوع به اداره مخابرات خاش مراجعه می‌کنند.

با عنایت به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس شهر خاش استقبال از آموزش های غیر حضوری در مقایسه با ماه های گذشته قوت گرفت است اما تخلیه کاربری تلفن های ثابت دسترسی به اینترنت را در خانه برای دانش آموزان و معلمان مشکل ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا دریافت هرگونه وجه نقد از سوی اصناف ضروری در شهرها ممنوع اعلام شد برخی از خبازی های خاش با اعلام این که از دریافت پول نقد معذوریم اظهار داشتند که از چند روز گذشته بعلت تخلیه کاربری تلفن ثابت دستگاه هایPoz ثابت با مشکل جدی مواجه شده ایم.

برخی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز پس از قطع تلفن های ثابت از ارائه خدمات الکترونیکی به مردم با مشکل مواجه شده اند.

گفتنی است علت قطع و تخلیه کاربری تلفن های ثابت شهر خاش از زبان کارشناس مسوول مخابرات خاش در امور مشترکین وصول نشدن مطالبات و یا عدم استفاده از خطوط بوده است که این کارشناس با اظهار بی مسئولیتی روند پاسخگویی به مردم را به مدیر اداره مخابرات که در خاش حضور نداشت محول کرد.

مدیر مخابرات خاش نیز روند پیگیری مشکل مردم خاش را به اداره کل مخابرات سیستان و بلوچستان محول کرد تا زنجیره‌ خالی کردن بار مسوولیت از شانه در خاش تکمیل شود.

مبالغی که در پی آن خطوط تلفن ثابت تخلیه کاربری و جمع آوری شده است عمدتاً از مبلغ ۵ هزار ریال تا ۱۰۰ هزار ریال متغیر بود.

همچنین تعیین مبالغی برای دایر کردن مجدد امیتاز  تلفن ثابت از دیگر اقدامات عجیب و غیر منتظره برای مردم بود که مورد نارضایتی و اعتراض واقع شد زیرا توجیهی مناسب و محکمه پسندی برای خرید دوباره امیتاز تلفنی که قبلاً تمامی حق و هزینه آن توسط مردم پرداخت شده است وجود ندارد.

میتوان گفت بخش عمده تخلیه کاربری مربوط به مشترکین خانگی و اصناف ضروری شهر است.

اداره کل مخابرات سیستان و بلوچستان می‌توانست با اکتفا به قطع موقت تلفن مشترکین بدهکار نسبت به وصول مطالبات خود اقدام نمایند و با تخلیه کاربری و جمع آوری خطوط سبب نارضایتی مردم خاش نشود.

شایسته بود پیش تخلیه کاربری و سلب امتیاز مشترکین بدهکار از سوی مخابرات خاش اطلاع رسانی لازم صورت می‌گرفت که این عدم آگاه سازی ریشه در ضعف روابط عمومی اداره مذکور و نحوه مدیریت امور دارد.

 *فرماندار خاش: مشکل تخلیه‌ کاربری در حال پیگیری است*

صاحب گل صالحی فرماندار خاش پیرو نارضایتی مردم در خصوص تخلیه و جمع آوری خطوط تلفن ثابت مشترکین به خبرنگار ما گفت: خطوط تلفن ثابت مشترکینی جمع آوری شده است که بیش از ۷ ماه بدهی قبلی خود را پرداخت نکرده اند.

وی افزود: پیگیری های لازم جهت رفع این مشکل در حال انجام است و در تلاشیم که  این مشکل با پرداخت بدهی قبلی مرتفع شود.

صالحی اذعان داشت: مردم در مواجه با مشکلات و صبر و حوصله داشته باشند تا روند پیگیری مشکلات انجام شود.

فرماندار خاش تصریح کرد: وصول بموقع مطالبات سبب افزایش کیفیت خدمات رسانی و ارائه خدمات مطلوب تر خواهد شد.

برخلاف قول فرماندار خاش مبنی بر پیگیری مشکل مردم اما همچنان کارشناسان امور مشترکین اداره مخابرات با اظهار بی مسوولیتی نسبت به مشکل مردم کرده و خواستار پرداخت مبالغ تعیین شده هستند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: خاش سیستان و بلوچستان تلفن های ثابت نارضایتی مردم تلفن های ثابت فرماندار خاش تلفن ثابت جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم

معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری «ساری سو» و «اعصاب سوئی» سرعین گلایه اهالی و گردشگران سرعین را به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در حالی که سرعین در تعطیلات نوروزی مملو از حضور گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است و بیش از 90 درصد مراکز اقامتی آن پر شده بلاتکلیفی پروژه گردشگری ساری سو و اعصاب سوئی نارضایتی بیشماری را به همراه داشته و به معنای واقعی در فصل گردشگری به مطالبه عموم مردم تبدیل شده است.

نائب رییس شورای شهر سرعین در گفت‌و با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با انتقاد شدید از شرکت طلایه‌داران و متولیان سرمایه‌گذاری در این پروژه، اظهار داشت: 17 سال است که به خاطر اختلاف شرکت سرمایه‌گذاری طلایه‌داران امور آب این پروژه همچون جنازه‌ای در وسط شهر به حال خود رها شده و اسباب نارضایتی و گله‌مندی مردم و مسافران را به همراه داشته است.

جعفر بذری خاطرنشان کرد: هر چند با توجه به اینکه این پروژه به صورت نصفه و نیمه و در قالب دو طبقه زیرین به عنوان چشمه آبدرمانی به حال خود رها شده احتمال سقوط گردشگران و بروز حوادث خطرناک دور از انتظار نیست و ضرورت دارد هرچه سریعتر و بدون وقفه این پروژه گردشگری تعیین تکلیف شده و به سرمایه گذار جدید واگذار شود.

وی افزود: متاسفانه آب این دو مجموعه به فاضلاب می رود و هیچ استفاده و بهره برداری از آب ساری سو و اعصاب سوئی نمی شود در حالی که انتظار می رود برای بهره برداری درست و اصولی از این مجموعه آبدرمانی به صورت مدرن و مطلوب اقدامات جدی و عملیاتی انجام شود.

نائب رئیس شورای شهر سرعین گفت: متاسفانه مسئولان در این 17 سال چه استانی و چه ملی به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده و گره کور این پروژه نه تنها باز نشده بلکه به لبریز شدن صبر اهالی نیز منجر شده است.

بذری گفت: رها شدگی در این پروژه با وجود خطرات و آسیب‌های مختلف تعجب همگان را به همراه داشته است و در این بین معلوم نیست مردم به چه گناهی باید این شرایط بلاتکلیفی را در هسته مرکزی شهر تحمل کرده و طعنه های گردشگران را به خاطر تعیین تکلیف نشدن این پروژه به جان بخرند.

به گزارش تسنیم،، بارها در مورد این پروژه با مسئولان و مدیران و نمایندگان استان در مجلس مصاحبه هایی را منتشر کرده که هیچ کدام از این وعده مسئولان عملیاتی نشده و به نظر می‌رسد باید در این حوزه دستگاه‌های نظارتی و دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد شده و هر چه سریع‌تر به بلاتکلیفی این پروژه سروسامان دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع اختلال سیستم‌ های تلفن همراه در شهرستان های فیروزآباد و فراشبند
  • سارق کافوهای مخابراتی در آبادان دستگیر شد
  • افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و نارضایتی مردم+فیلم
  • بازداشت سارق کافو‌های مخابراتی در آبادان
  • نارضایتی مردم از افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در سنندج+فیلم
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • تصویری عجیب از خطوط تلفن در آمریکا صد سال پیش!