Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری مهر، «ولی تیموری» معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در نشست با محمود حاجیلویی معاون خط مشی‌گذاری و هماهنگی اجرایی ستاد فرهنگ شورایعالی انقلاب فرهنگی و اعضای این بخش که با هدف بازخوانی سند راهبردی توسعه گردشگری و نیز بررسی مفاد فرهنگی سند یاد شده در محل معاونت گردشگری برگزار شد؛ گفت: با توجه به تکلیف قانونی و جهت‌گیری تعیین شده در ماده ۱۰۰ قانون برنامه ششم توسعه به منظور تدوین سند توسعه گردشگری، اقدام جهت تحقق آن گامی در راستای ایفای نقش دستگاه‌های اجرایی در بخش گردشگری به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از نگاه هم‌افزایی شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز برای پربار ساختن و اثر گذار کردن این سند در حوزه فرهنگی استقبال خواهیم کرد.

همچنین در این نشست محمود حاجیلویی معاون خط مشی‌گذاری و هماهنگی اجرای ستاد فرهنگ شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز با تشریح نقشه مهندسی فرهنگی و ستاد تشکیل یافته برای این منظور در خصوص سیاست‌های فرهنگی گردشگری، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را با تاکید بر مزیت‌ها و ارزش افزوده فرهنگی در صنعت گردشگری مطرح کرد.

وی با تاکید بر اینکه در اسناد فرادست فرهنگی، موضوعات باید فراتر از اقدامات یک قوه دیده شوند؛ به لزوم مشارکت همه کنشگران در درون حاکمیت ملی اشاره کرد و گفت: ارتقای مباحث فرهنگی در سند راهبردی به متولی‌گری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام خواهد پذیرفت و بدین ترتیب از تعدد اسناد نیز جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 5080643 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: ولی تیموری گردشگری شورای عالی فرهنگی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه پلیس راهور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر هفته بسیج بیمه سازمان بازرسی کل کشور کمیته امداد امام خمینی شورایعالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رکن جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار کارگران: رکن جهش تولید کارگر است با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ رکن جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • نشست چیستی و چرایی فرهنگ و هویت عشایری در دهدشت برگزار شد
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد